קבוצת איציק תשובה תחדש את מתחם קולנוע השרון המיתולוגי בנתניה

קבוצת איציק תשובה יחד עם קרן מרתון מקדמות תוכנית אשר תכלול שטחי מסחר, תעסוקה ומגורים במתחם קולנוע השרון המיתולוגי במרכז העיר נתניה, אשר נרכש בשבוע שעבר בכ- 40 מיליון ₪ מבעלים פרטיים. את המוכרים ייצגו עוה”ד ענת בירן וטל אור. התוכ

יזם הנדלן איציק תשובה, צילום ARTAMIR

נית תכלול שימור מבנה הקולנוע והוספת מגדלים בעירובים שונים, הכוללים שטחי מסחר, תעסוקה ומגורים. הקרקע, בשטח של כ- 5.3 דונם, ממוקמת במרכז העיר נתניה בסמוך לרחוב הרצל ולכיכר ציון, וכן בסמוך לקו הכתום המתוכנן ברכבת הקלה העתידית של העיר

לדברי איציק תשובה, בעלים קבוצת איציק תשובה: “כמי שנולד, גדל ומתגורר בנתניה, הפרויקט הזה ממש מרגש אותי ומעלה בי זכרונות ילדות. אני שמח וגאה שיש לי את ההזדמנות להקים פרויקט אשר ישלב התחדשות עירונית ושימור של המבנה המיתולגי. המתחם יהיה שוקק חיים ויחזיר את אירועי התרבות למרכז העיר”.

חידוש מתחם קולנוע השרון הוא הפרויקט השני של קבוצת איציק תשובה במרכז העיר נתניה. לפני פחות משנה רכשה הקבוצה גם את מתחם השוק בעיר, אשר צפוי לעבור מתיחת פנים. החברה תקים במתחם השוק פרויקט עירוב שימושים, שיכלול מתחם בילוי פתוח, שוק קולינארי ססגוני ומגדל, שבו משולבים מסחר, משרדים ומגורים. 

קבוצת איציק תשובה היא מחברות הנדל”ן הבולטות בישראל. הקבוצה בונה ומשווקת פרויקטים של מסחר ומשרדים, יוזמת פרויקטים רבים בתחום ההתחדשות העירונית וכן יוזמת פרויקטים של מגורים.

קרן מרתון מתמחה בהשבחת נדל״ן ובעסקאות דיסטרס. הקרן פועלת במגוון תחומים, לרבות; מגורים, תעסוקה, לוגיסטיקה, תיירות ומסחר ועובדת בשיתוף פעולה עם מוסדות התכנון המקומיים, המחוזיים והארציים.

תגובות