כמה עולה גגון למרפסת שמש

המרפסת שלנו היא אולי המקום האהוב על כולנו. המקום אליו אנחנו יוצאים לשתות כוס קפה בשקט ושלווה לפני יום סוער ועמוס, המקום אליו אנחנו יוצאים שיש לנו אורחים ורוצים לנשום אוויר צח ונעים, המקום אליו הילדים שלנו יוצאים כדי לשחק ולפרוק את האנרגיות שלהם וכמובן המקום שעושה לנו נעים וטוב בלב לארח את הקרובים לנו. יחד עם זאת, שאנחנו רוצים לצאת החוצה למרפסת, אנחנו גם מחפשים צל וכמה שיותר ממנו, בעיקר בימים חמים ולא נעימים כל כך. אם גם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה גגון למרפסת שמש, הפוסט הבא בדיוק בשבילכם!

מידע על מחירים

התשובה לשאלה כמה עולה גגון למרפסת שמש בדגם ממוצע יכולה לנוע בין 600 ל-3,600 ₪. גגון סטנדרטי עולה בדרך כלל בין 600 ל-2,000 ₪, ואילו גגונים ברמה גבוהה בהתאמה אישית עולים בין 4,000 ל-3,600 ₪. צפו לשלם בסביבות 2,400 ₪ תוספת עבור הפעלה חשמלית, וקצת יותר עבור שלט רחוק

קרידט תמונה:pexels.com

כשמחשבים כמה עולה גגון למרפסת שמש, יש לקחת בחשבון גם עלויות התקנה, שיכולות לנוע בין 145 ל-600 ₪, בהתאם למוצר ולאחריות המוצעת. אם המרפסת שלכם דורשת התקנה מיוחדת, כגון מרווחים על מנת לפזר את המשקל, יתכן שתצטרכו לשלם קצת יותר.

גגונים סטנדרטיים

ברוב המקרים, גגונים סטנדרטיים מיוצרים בסין, לפני שהם נמכרים על ידי חברת שיווק גגונים בישראל. אם אתם תוהים כמה עולה גגון למרפסת שמש בדגם סטנדרטי, תוכלו למצוא דגמים שונים במחירים של עד 400 ₪.

הם מיוצרים בגדלים מוגדרים על מנת להפחית את עלויות הייצור, בדרך כלל במרווחים של 0.5 מטרים. מכיוון שהם מגיעים לישראל מוכנים, אין אפשרויות התאמה אישית, וצבעי הבד לרוב מוגבלים לצבע אחד או שניים.

הרכיבים, במיוחד הבתים, המנגנונים והמנועים מיוצרים באיכות נמוכה עד בינונית ולכן מתאימים לשימוש מדי פעם לטווח קצר בלבד.

גגונים בהתאמה אישית

גגונים בהתאמה אישית מציעים חוויית קניה מלאה. אם אתם תוהים כמה עולה גגון למרפסת שמש בהתאמה אישית, המחירים מתחילים ב-4,000 ₪, כי כל עיצוב נוצר בהזמנה על ידי מומחה בתחום.

הם נמכרים על ידי חברת שיווק רשמית בישראל, שמתאימה כל גגון לדרישות המדויקות של המזמינים. תהליך הרכישה כולל בדרך כלל בדיקה להערכת גודל המרפסת, ודיון במאות אפשרויות ההתאמה האישית.

הערה לסיום

גגון חשמלי ושלט רחוק זמין עם גגונים סטנדרטיים. במידת האפשר, הם יופיעו כמוצרים נפרדים ולא כאופציית שדרוג. כדי להבין כמה עולה גגון למרפסת שמש, חשוב להבין שכל המחירים משתנים בהתאם לדגם.

חברה שמשווקת גגונים סטנדרטיים מציעה לפעמים דגמי תקציב בסיסיים ביותר במחיר של עד 400 ₪, בעוד שחברה שמשווקת גגונים מותאמים אישית מציעה עיצובים מודרניים שזכו בפרסים יוקרתיים תמורת 16,000 ₪.

לסיכום, גגון למרפסת יתן לכם הרבה צל ויאפשר לכם למקסם את החלל החיצוני הזה במשך יותר ימים לאורך השנה. 

למידע נוסף והזמנות ביקרו באתר: https://eurostyle.co.il

תגובות