שינויים בקווי האוטובוס בכפר סבא: קווים 15, קו 8, קו 39 וקו 40

משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית שמחים לבשר כי החל מיום ראשון, ה-21 בנובמבר 2021 יחולו שינויים במספר קווי שירות של מטרופולין בכפר-סבא. השינוי נולד מתוך מטרה לייעל ולשפר את מערך הקווים בעיר, לרבות מתן מענה מיוחד לתושבי שכונת קפלן

מטרופולין – רגב כלף

להלן תמצית השינויים בקווים. הציבור מוזמן להתעדכן בפירוט המלא, כולל רשימת התחנות החדשות בכל קו, באתר מטרופולין או במוקדי השירות הטלפוניים של מטרופולין ושל משרד התחבורה.

קו 15 – בין כפר סבא לרעננה

בשורה משמחת במיוחד לנוסעים בקו זה – הקו יחל את מסלולו בשכונת קפלן, יעבור דרך בית הספר הדמוקרטי בשכונה, כיכר דוד, בית הגמלאים “בית וכפר”, וימשיך במסלולו הרגיל לכיוון רעננה.             בנוסף, תתוגבר תדירותו של הקו בשעות העומס על-מנת לתת מענה ראוי לביקושים.

קו 8  פנימי – בין השכונה הירוקה לאזור התעשייה 

במסגרת השינויים הקו יחל / יסיים את מסלולו באזור התעשייה עתיר ידע (סנטרל פארק 2000) במקום ברחוב התע”ש.

קו 39 – בין כפר סבא למרינה בהרצליה

במסגרת השינויים ועל-מנת לקצר את משך הנסיעה, ייסע הקו ישירות על גבי רחוב ויצמן ויעבור גם במתחם הקניות והפנאי G  כפר סבא. הקו לא ייכנס לרחוב התע”ש. נוסעים המבקשים לנסוע לרחוב התע”ש יוכלו להתנייד באמצעות הקווים: 15 ו- 29.

ביטול קו 40 – פנימי בכפר-סבא

במסגרת השינויים תופסק פעילותו של קו 40 לחלוטין. לנוסעים המבקשים להגיע לנקודות מרכזיות בהן עבר הקו, כגון תחנת הרכבת נורדאו, התחנה המרכזית בעיר או אזור התעשייה עתיר ידע, יוכלו להתנייד באמצעות קו 8, שמסלולו הוארך עד לאזור התעשייה (סנטרל פארק 2000).

תגובות