עיריית רעננה פותחת את חגיגות מאה השנה לעיר!

פסטיבל האור שיתקיים בחנוכה, יפתח את אירועי המאה לעיר, שיכללו בין היתר מופעים, אירועי ספורט, אירועים מוסיקאליים, פנאי ותרבות לכלל הגילאים וקהלי היעד בעיר; לרגל המאורע, התחדשה העיר בלוגו חדש שילווה את החגיגות, ובשיתוף השירות הבולאי יונפק בול ייחודי לרעננה המבטא את רוח העיר וסממניה

חגיגות מאה השנה לרעננה, ייפתחו בשבוע הבא בעיר, עם צאתו לדרך של פסטיבל האור החגיגי שיתקיים בחג החנוכה ברחוב אחוזה בעיר.

הפסטיבל, הפתוח לציבור הרחב, יתקיים בימים רביעי חמישי, 1-2.12.2021, בשעות 18:00-22:00, לאורך רחוב אחוזה מפינת קזן עד בן גוריון, כחגיגה של אומנות, תנועה ואור לכל המשפחה.  לרגל האירוע, ילבש רחוב אחוזה חג, עם שלל מיצגים,  מופעי רחוב, נגנים ורקדנים, תוך אינטראקציה עם  הקהל ובאווירה קהילתית.

טקס פתיחת הפסטיבל ייערך ביום ד’ 1.12.21, בשעה 19:00, במעמד ראש העיר רעננה, חיים ברוידא וסגנית ראש העיר, ענבר הוכברג, הממונה על תרבות נוער ופנאי והגיל הרך, בסמוך למדרגות בניין העירייה ברחוב אחוזה 103.  הציבור מוזמן! אל הפסטיבל, המהווה אירוע דגל באירועי חנוכה בעיר, יתווספו שלל אירועים ופעילויות לחג בהם סיור עששיות, סדנאות יצירה, אירועי הדלקת נרות, הצגות ומופעים, אירועים לנוער, אירועי ספורט ושחייה, אירוע רכיבה על אופניים ועוד.

פסטיבל האור הינו יריית הפתיחה לאירועי המאה לרעננה, שיתקיימו לאורך השנה הקרובה בעיר להנאת התושבים, ויציעו מגוון עשיר של תכנים, פעילויות ואירועים ברחבי העיר, לרגל חגיגות מאה שנה להיווסדה של רעננה. בין היתר צפויים להתקיים בעיר אירועי מוסיקה, ספורט, מצעד דגלים חגיגי, מסע רכיבה, קונצרטים, פסטיבל מחולות, אירועי קיץ ועוד. בין אירועי הדגל, תערוכת “רחובות מספרים”, כמאה שלטים שייפרשו ברחבי העיר עם תמונות וצילומים מימי ראשית המושבה, המספרים את סיפור הפיכתה של רעננה לעיר ויהפכו את רחוב אחוזה כולו למוזאון במרחב הציבורי.

לרגל שנת המאה, התחדשה העיר בלוגו חדש, שיהווה חלק בלתי נפרד ממיתוג העיר, וכן, לראשונה בתולדותיה, בשיתוף פעולה עם השירות הבולאי, יונפק לעיר בול רשמי, המבטא את רוחה וסממניה של העיר. את הבול אייר המאייר אבי כץ, יליד רעננה, בשיתוף המעצבת איילת איילת, ובו נראים המתיישבים הראשונים בעיר, על רקע רחוב אחוזה, מגדל המים, בניין העירייה, כמו גם רבי קומות ומגדלי הייטק המייצגים את התחדשות העיר לצד השמירה על המורשת.

חיים ברוידא, ראש העיר רעננה: “רעננה שלנו חוגגת מאה שנה. קשה להאמין, אבל חלפו 100 שנה מהיום בו עלו על הקרקע חלוצים שהגיעו מארה”ב במטרה לעבד את האדמה ולבנות את העיר והארץ. מאה שנים חלפו והעיר עודה צעירה ורעננה, עם רוח חדשנות, בנייה, יזמות וחינוך פורץ דרך – ומעל לכל מציעה לתושביה איכות חיים שאין כמותה בישראל. לצד כל אלו, שומרת העיר על מרקמה הייחודי והקהילתי, ועל אותה הרוח של המושבה החקלאית עם המרחבים הירוקים שאפיינו אותה מראשית הקמתה.

לציון האירוע, שקדנו במיטב המוחות והמאמצים על שלל אירועים וחגיגות למען עירנו היקרה, אותם אנו חונכים באופן סמלי בחג החנוכה, עם אירוע פסטיבל האור המרהיב שיתקיים בעיר. אני מזמין את כל תושבי העיר להצטרף אלינו לפסטיבל החגיגי, ולאחריו לכלל אירועי שנת המאה וליהנות יחד עמנו משנה עשירה בפעילות בתחומי הספורט, הפנאי, התרבות ועוד לכלל קהלי היעד בעיר ובכל הגילאים”.

למידע מלא ולוחות הזמנים לאירועי החנוכה בעיר, יש לפנות לאתר קול טיקט ולמדיות החברתיות העירוניות.

מידע על אירועי המאה יעודכן בהתאם באתר העירוני, במדיה החברתית ובמוקד קול טיקט.

תגובות