תלונות רבות על מכת יתושים בכפר סבא

מאת: אירית מרק

תלונות על ריבוי יתושים ברחבי העיר כפר סבא. “אנו גרים בוויצמן ולאחרונה אנו מוקפים ביתושים שחורים ועוקצניים בכמויות. לא ניתן לעמוד בכניסה מבלי שילוו ויעקצו אותנו יתושים, הם נכנסים לחדר המדרגות ולמעלית. חסרי אונים מהתופעה הזו”, התלוננו תושבים הגרים במרכז העיר “כל הגנים הציבורים בכפס עמוסים ביתושים לא ניתן לרדת עם פעוטות לגינה”, התלוננה תושבת אחרת בקבוצת כפר סבא שלנו בפייסבוק

יתושים

תושבת נוספת מבין התלונות הרבות ציינה “זה לא רק בשכונות המזרחיות ולא רק במשה דיין. זה בכל כפר סבא.אני גרה בשכונת אלרם ופשוט אי אפשר לצאת מהבית בלי לקבל 4 עקיצות לפחות. כמות הפעמים שכתבתי על זה בחודשים האחרונים ופשוט התעלמות מוחלטת בחסות ״הדברה אקולוגית״ שלא עושה כלום! מכת יתושים שמעולם לא נראתה בעיר”.

מעיריית כפר סבא נמסר: “עיריית כפר סבא פועלת להדברת המרחבים הציבוריים כנגד יתושים, בין היתר בזכות קריאות תושבים למוקד העירוני. תופעת היתושים נוצרת בעיקר בשל מקורות מים עומדים אשר מהווים כר גידול פורה ליתושים וזחליהם. בנוסף לכך, הימים החמים הנלווים למעט הגשם שירד עד כה, מסייעים אף הם להתפתחות היתושים במרחב כולו. העירייה קוראת לתושבים להתגייס למאמץ העירוני ולהימנע מאחזקה בכלי מים עומדים כמו למשל: בריכות לא מכוסות, כדים, דליי מים, ועוד. מידע מלא על התמודדות עם מטרד היתושים באתר העירוני”.

תגובות