במיוחד לחנוכה: דונאטס עד הבית באזור השרון עם וולט

חברת ייבוא המזון NeoBrand תקים חנות פופ-אפ שתמכור דונאטס דרך אפליקציית המשלוחים וולט גם באזור השרון

 

חברת ייבוא המזון NeoBrand תקים חנות פופ אפ שתמכור דונאטס באזורים נרחבים בארץ ובהם כל אזור השרון. במסגרת המיזם יוצא הדופן, תוקם חנות פופ אפ באפליקציה של וולט שתקרא דונאטס מרקט. החנות שתציע כ 15  סוגי דונאטס, וביניהם גם הדונאטס המקוריים של מילקה ואוראו שנחתו לאחרונה בישראל.

דונאטס מרקט תעמוד לרשות הצרכנים בין התאריכים 15.11- 12.12. שירות המשלוחים יהיה נגיש לאזורים נרחבים בארץ כמו, תל אביב וגוש דן, אזור ראשל”צ, חולון ובת ים, אזור השרון, כפר סבא ורעננה, אזור ירושלים ובבאר שבע.

ההחלטה לפתוח חנות פופ אפ הגיעה בעקבות הביקוש הגדול של הישראלים לדונאטס, והצפי שביקוש זה יגדל לקראת חנוכה. שוק הדונאטס בישראל רשם צמיחה מפתיעה מאז פרוץ מגפת הקורונה. כך לדוגמה, בשנת 2020 נמכרו בישראל 3.5 מיליון יחידות דונאטס בהיקף של כ 17 מיליון שקל. כעת, עם תחילת השיווק של הדונאטס של מילקה ואוריאו, ההערכות בשוק צופות צמיחה משמעותית אף יותר, בייחוד לאור הביקוש הרב הצפוי בחנוכה

המיזם הייחודי של חברת NeoBrand באפלקציית המשלוחים וולט, הוא עוד צעד משמעותי להנגיש את הדונאטס האהובים  עבור הצרכן הישראלי.

“הדונאטס הפכו לפופולאריים בישראל בשנה האחרונה, אך הכניסה של דונאטס מילקה ואוראו לשוק הישראלי, עוררה עניין רב. דונאטס מרקט תאפשר לחובבי הדונאטס באזורים נרחבים בארץ, לקבל את המוצר עד הבית ולהנות מחגיגה מתוקה ומפנקת”. מסבירה רעות וקנין, מבעלי NeoBrand.

תגובות