אימהות וקריירה ניתן לשלב ! רוצה לעבוד מהבית ? המאמר הזה עבורך

מאת: ד”ר ענת קלומל-צוויג

אימהות וקריירה ניתן לשלב ! רוצה לעבוד מהבית ? לנהל את העסק של עצמך ? להיות מומחית במקצוע שלך ?

קורס אדמיניסטרטיבי תפעולי, זו התשובה להצלחה !

המשרד שלנו היום אינו דומה למה שהיה ממש לא מזמן. תוך זמן קצר כל מה שידענו והכרנו על שיטות עבודה עבר שינויי, במיוחד לאור השינויים שהיינו צריכים להתרגל אליהם מאז פרוץ מגיפת הקורונה. דיגיטציה, ניירת, תיוק, ניהול ידע, טלפונים – כל אלו נדמה שמעולם לא היו חיוניים לתפקוד יעיל וקידום מטרות הארגון שבו אנו עובדים. הדרישות היום מאנשי המקצוע הן גבוהות ודורשות שליטה ובקיאות רבה בתחום.

דינה מהרשק מספרת: “אחרי 30 שנות עבודה בסביבות משרדיות אני יכולה להעיד שהכלי החשוב ביותר לכל מנהלת משרד הוא הנגישות והיכולת לעבודה עם כמויות מידע גדולות. המידע מגיע ממגוון מקורות: מהמנהל, מהמנהלים והעובדים האחרים בארגון, מהלקוחות, הספקים, האינטרנט וגם ממאגרי מידע מקצועיים.

הקורס לניהול אדמיניסטרטיבי תפעולי נועד לתת לכן/ם את הכלים הנדרשים. בקורס נגע בעקרונות החיפוש מידע שיווקי, עסקי וחדשותי, ארגונו, שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, אנגלית עסקית, כתיבה נכונה וכן… גם ניהול זמן.

שמי ד”ר ענת קלומל-צוייג, אני מנטורית בתחום המידענות האנליסטית, ייעוץ עסקי ומודיעין עסקי תחרותי.

במהלך השנים למדתי כ – 2000 סטודנטים, עובדים בהייטק, בארגונים ובמשרדי ממשלה במסגרת אקדמית ופרטית כעצמאית.

בשנת 2019 הקמתי את בר-אוריין המכללה למקצועות הדאטה, מכללת בוטיק אשר מהווה גם קהילה מקצועית שמסייעת בתהליכי שינוי ותכנון קריירה או פיתוח עסקים וארגונים עתירי מידע ודאטה.

הפלטפורמה הזו מאפשרת צמיחה מקצועית ועסקית עם הכוונה ומנטורינג. שילוב של הכשרות מקצועיות עם אימון וליווי, מאפשרים רכישת המיומנויות הנדרשות בשוק העבודה וכניסה לתפקידים מקצועיים חדשים

הטרנד עבודה מהבית

אחד הטרנדים שנוצרו בתקופת הקורונה היא העבודה מהבית. בעלי עסקים וגם עובדים גילו את סגנון העבודה הזה שאפילו פעמים רבות מאפשר הרבה יותר פרודוקטיביות ואפקטיביות בעבודה.

כך גם התפתח שוק שירותי המשרד במיקור חוץ. מתאים לבעלי העסקים שזקוקים לסיוע מנהלתי בעסק אבל לא רוצים להעסיק עובדים כשכירים וגם מתאים בעיקר לנשים שמעוניינות לעבודה מהבית ולשלב קריירה ועבודה. כל שירותי המשרד והמעטפת המקצועית כניהול לקוחות באופן שוטף, שליחת הצעות מחיר, שיחות גבייה מלקוחות קיימים וגם חדשים, ניהול פיננסי ותזרים מזומנים ואפילו ניהול מערכי השיווק והמכירות מתבצע על ידי מנהלות אדמיניסטרטיביות מהבית.

אין ספק שזו עבודה מקצועית שדורשת ידע רב במגוון תחומים. האתגר הוא לנהל את כל המשימות מהבית ללא עזרה חיצונית. לכן, צריך ללמוד מתודה ושיטות עבודה ברורות בתהליכי עבודה במיקור חוץ, כולל הגדרת הגבולות מול בעלי העסקים בחוזה ובתיאום ציפיות שמתווה את יחסי העבודה גם אם משולם כנגד קבלות ולא עובדים כשכירים ביחסי עובד מעביד.

לא להיות לבד בעבודה גם אם עובדים מהבית

לעיתים ניתן להרגיש בדידות כשעובדים מהבית וגם לחץ להתמודד עם כל המשימות והאתגרים בעבודה אדמיניסטרטיבית תפעולית. שייכות לקהילת ידע מקצועית שנוצרת במהלך לימודי הקורס ניהול אדמיניסטרטיבי תפעולי ממשיכה גם אחרי סיום הלימודים ועוברת לסקייל של התייעצויות מקצועיות והתעדכנות בכלים חדשים ובשיטות עבודה המקלות ומייעלות את העבודה.

השמה מקצועית לארגונים

חלק מהלומדות בקורס ניהול אדמיניסטרטיבי תפעולי דווקא לא מעוניינות לעבודה מהבית, אלא לעבוד בארגונים חדשניים, הייטק שדורשים מיומנויות עבודה המתאימות לשוק העבודה החדשני. המעבר לארגונים כאלו לפעמים מלחיצה ודורשת ידע רב במגוון תחומים. גם מנהלות אדמיניסטרטיביות תפעוליות שכירות נהנות מתמיכה, למידה והתעדכנות בקהילת ידע מקצועית. המעטפת המקצועית שמקבלים מסייעת בהסתגלות לעבודה חדשה ולהצלחה גדולה יותר.

זו לא רק קורס שבו לומדים ומקבלים תעודה. זהו מסלול קריירה שמתחיל בלימודים ונמשך ביישום שלו בעבודה.

 

 

הלימודים מועברים באופן פרונטלי בבית רייזל ברחוב גאולה 12 בכפר סבא ומועשרים בקורסים דיגיטלים.

לייעוץ לימודים ופרטים על הקורס, כולל סילבוס, הירשמו בטופס:

 

https://katzr.net/d06f72 למאמר המלא

בהצלחה בלמידה

ד”ר ענת קלומל-צוייג וצוות המכללה

יחד הופכים ידע לתוצאות

אתר המכללה: www.bar-oriyan.co.il

יצירת קשר עם יועצים לימודיים:

טל’ 0732540055

יועצת לימודים: חנית פסקל טל’ 0525550643

#דרושים #מזכירות #משרד #ניהול

הודעות בוואטצאפ: https://wa.me/message/HJE3RJDCTPDLF1

תגובות