הרמת חזה – הניתוח שיוצר את איכות החיים שתמיד רצית לקבל

המראה החיצוני הוא אחד הגורמים שמשפיעים על חוויות החיים שלנו בצורה הכי עשירה והכי חד משמעית. כולנו רוצים לעמוד מול המראה ולהרגיש יפים, בוודאי בקרב נשים שמתמודדות עם דימוי גוף בעייתי. ואכן, נשים עושות יותר מאמצים בשגרת היומיום שלהם כדי לשמור על הגזרה ולהראות הכי יפות שיש בסטנדרט שהן מציבות לעצמן, גם אם המשמעות היא נהיה לעזרתן של רופאים מומחים על מנת לבצע פעולות הרמת חזה. זו היא הדרך הטובה הנגישה ביותר לשמור על מראה חיצוני מושלם של אזור החזה לאורך שנים ארוכות, ועדיין צריך להיות מאוד זהירים כאשר שוקלים ברצינות הליך הרמת חזה, וחשוב להתייעץ מבעוד מועד עם רופא מומחה שיכול ללוות אתכם לאורך כל שלבי התהליך.

מה הן הסיבות שבגללן נשים עוברות ניתוחי הרמת חזה?

הסיבות לפעולות הרמת חזה אצל נשים יכולות להיות:

  1. חזה נפול בשל הנקה נשים אחרי לידה בדרך כלל סובל ועצמי לפילה של החזה בעקבות ההנקה. מבחינה אסתטית אפשר להתמודד עם הסיטואציה, אבל כדאי לבצע את ההליך רק אחרי שאת בוחרת לסיים את שלב ההריונות וההנקה בחיים שלך קדיש תוצאות ההליך ישמרו לאורך שנים.
  2. עיצוב חזהכחלק מתהליך הגדלת חזה אפשר לבצע גם הרמה וכך לעצב את אזור החזה בשלמותו כדי את כל החלומות ולבנות תוכנית ניתוח המתאימה בדיוק לסגנון החזה שאת תמיד חלמת שיהיה לך.
  3. טיפול אחרי שאיבת שומןאחרי שאיבת שומן, יש שינויים במבנה הגוף וצריך לקחת בחשבון גם ניתוחים המשקיעים כמו הרמת חזה שיכולים לעצב את הגוף ולייצר בשבילך את מראה הגוף שתמיד חלמת לראות מול המראה.
  4. התאמת מראה החזה אחרי כריתה או טיפול בסרטן השדבהתמודדות עם מחלות כמו סרטן השד, לתהליכי ניתוח שיקומי באזור החזה יש גם משמעות קלינית אבל גם משמעות רגשית. זו היא הדרך של הנשים להרגיש של מחלימות מן המחלה ומצליחות לבנות לעצמם חיים גם אחרי שינוי כל כך מהותי שמשפיע על הזהות המגדרית שלך.

גם גברים עוברים הרמת חזה

לא רק נשים יכולות ורוצות לעבור ניתוחי הרמת חזה. אל הקליניקה של ד”ר וולף מגיעות לא מעט נשים, אבל גם בשנים האחרונות מגיעים גברים שמבקשים להתאים את מראה גופם לסטנדרט שבו הם רוצים לחיות. ולכן, יש פרוטוקולים שמתאימים לניתוח גם גברים וגם נשים. וצריך למצוא את הפתרונות הנכונים בהתאם למבנה הגוף שלכם ובהתאם לצרכים ולציפיות שלכם. אז אל תהססו לעבוד ביחד עם ד”ר וולף בשביל לייצר מראה גוף מושלם, והשקיעו את מירב המשאבים בתהליך ניתוח בטוח שיוצר לכם את התחושה הטובה והמיטיבה כשאתם עומדים מול המראה.

תגובות