הפנינג חנוכה המסורתי בכדורגל נערך בכפר סבא

הפנינג חנוכה המסורתי בכדורגל של כפר סבא נערך אתמול (30.11) בהשתתפות כלל אגודות וחוגי הכדורגל בעיר בגילאי א’-ו’. האירוע החגיגי נערך השנה לראשונה בסגנון הפנינג של כדורגל, עם שלל תחנות ייחודיות ומאתגרות, ביניהן: קליעה למטרה רגל, באולינג רגל, וטניס רגל.

האירוע בהובלת רשות הספורט העירונית, התקיים במגרש הכדורגל קפלן. בחלקו הראשון של הטורניר הגיעו ילדי כיתות א’-ג’ ובחלקו השני – ילדי כיתות ד’-ו’

באירוע לקחו חלק כ-200 ילדים מכל עמותות וחוגי הכדורגל בעיר: הפועל כפר סבא, בית”ר כפר סבא, עלייה כפר סבא, מכבי כפר סבא, קט רגל וקריית החינוך הדמוקרטית.

בתום המשחקים התקיים טקס הדלקת נרות במעמד ראש העיר רפי סער ובהשתתפות: סגן ראש העיר, אורן כהן ומחזיק תיק הספורט; סגן ומ”מ ראש העיר, דני הרוש; הרב יוסי ליפקין מבית חב”ד; מאמנים, הורים ושחקני הקבוצות.

ראש העיר, רפי סער: “הפנינג החנוכה בכדורגל הוא המשך לחגיגות החג המסורתיות שמובילה העירייה ברחבי העיר. מרגש לחזות בהתגייסות הנלהבת של ילדינו והוריהם בהפנינג שכולו על טהרת ענף הכדורגל. אני מזמין את תושבי העיר להצטרף אלינו גם בשלל האירועים החגיגיים שייצרנו לכבוד חג החנוכה, ומאחל לכולנו חג שמח”.

סגן ראש העיר אורן כהן, ומחזיק תיק הספורט: “חגיגות חנוכה לא פוסחות על ענפי הספורט, וזו הזדמנות נפלאה לייצר אירוע קהילתי מהנה נוסף שיאגד את כלל השותפים מענף הכדורגל בעיר. אני מודה לרשות ספורט על הפקה איכותית של אירוע ספורטיבי למען תושבי העיר בכלל ותושבי מזרח העיר בפרט”

תגובות