עיצוב חדר שינה – כיצד לעשות זאת בקלות וביעילות?

חדר השינה הוא, מבחינות רבות, המקום האישי והאינטימי ביותר שלנו; זה החדר שבו אנו מבלים כשליש משעות היממה, ישנים ונרגעים בו לאחר יום עבודה קשה (ולקראת היום הבא), מבלים זמן איכות אינטימי עם בן או בת הזוג וכיו”ב. לכן, כדאי להשקיע בעיצוב חדר השינה, כך שיהיה גם נוח ונעים לשהייה, וגם אסתטי ובהתאם לסגנון ולטעם שלנו. עבור כל מי שמעוניין בחדר שינה מעוצב ונעים, ובייחוד עבור מי שמתקשה בעיצוב הבית ואינו יודע כיצד לגשת ספציפית למשימה של עיצוב חדר השינה, להלן כמה טיפים בנוגע לעיצוב מוצלח של חדר השינה

תמונות: פוטוליה

 

התחילו במיקום הפריטים המרכזיים – אם אינכם יודעים מהיכן להתחיל את עיצוב חדר השינה, מומלץ להתחיל במיקום הפריטים המרכזיים, המיטה, ארון הבגדים והשידה (פריט מרכזי שאליו נגיע מיד). לאחר שתקבעו היכן ממוקם כל פריט גדול שכזה, שאר התהליך כבר יזרום בקלות רבה הרבה יותר.

 

שידה לחדר שינה כפריט מרכזי בעיצוב – מיטה וארון הם פריטים שיש לכולנו בחדר השינה, ועל כן יכול להיות שאין לנו יותר מדי אפשרויות בחירה או מגוון בהם (מבחינת גודל וצורה, למשל), אך שידה לחדר שינה, לעומת זאת, היא פריט גדול ומרכזי נוסף, אשר יכול להיות הגורם המכריע בעיצוב החדר מבחינות רבות. שידה אסתטית יכולה לקבוע את סגנון העיצוב ושידה נוחה יכולה לשמש אותנו במגוון דרכים, כולל לתחום אזורים מסוימים בחדר השינה ולשמש אותנו הן לאחסון של בגדים ודברים אחרים והן להנחת חפצים על גביה (חפצים שימושיים וחפצי נוי גם יחד). לכן, מומלץ לחפש ברשת, לדפדף בין סוגי שידות שונות ולמצוא שידה שמוצאת חן בעיניכם, כזו שאתם יכולים לדמיין בחדר השינה שלכם

תמונות: פוטוליה

 

תמונות לחדר שינה – דרך נוחה נוספת לעצב בצורה אסתטית את חדר השינה, לקבוע סגנון מסוים ולהתקדם בקלות בתהליך עיצוב החדר היא לבחור תמונות שיתאימו לחדר השינה הספציפי שלכם. חיפוש קצר באינטרנט ייתן לכם אינספור רעיונות לתמונות לחדר השינה, ותוכלו למצוא ביניהן את אלו המתאימות ביותר לטעם שלכם. כמובן, גם תמונות של בני משפחה או תמונות מטיולים שלכם במקומות יפים יכולות להתאים, אך חשוב לבחור, בהקשר זה, תמונות שמתאימות לחדר שינה, כאלו אשר יוצרות אווירה נעימה ורגועה ולא מהוות גירוי חזק מדי לעין.

 

מקום להצבת הטלוויזיה – במרבית חדרי השינה, כיום, ניתן למצוא גם טלוויזיה. מה כיף יותר מאשר לצפות בסרט טוב במיטה ביום חורפי או להירדם מול הטלוויזיה בלילה?

צעד מרכזי בעיצוב חדר השינה יכול להיות בחירת מקום להצבת הטלוויזיה. אפשרות אחת היא להציבה על גבי מזנון ייעודי, המיועד בדיוק למטרה זו. אפשרות נוספת ויעילה מבחינת חיסכון במקום היא לתלות את הטלוויזיה על הקיר שמול המיטה, אך חשוב לקחת בחשבון כי במקרה זה, מדובר בפתרון קבוע, כך שלא תוכלו לשנות את מיקום הטלוויזיה כרצונכם, כמו שניתן לעשות במקרה שבו היא מוצבת על גבי מזנון ייעודי.

תגובות