לא רק למבוגרים: טיול בדובאי עם הילדים

יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי טיול בדובאי רלוונטי עבור מבוגרים בלבד. אך כל מי שביקר ביעד הקסום הזה מבין כי גם ילדים יכולים ליהנות ממנו מאוד. דובאי מציעה לא מעט אפשרויות עבור הילדים, והם יכולים ליהנות בדיוק כמו המבוגרים. בסופו של יום הכל מתחיל בתכנון נכון של הטיול, ובמציאת המקומות המושלמים עבור ילדים ומבוגרים. אז לאן תוכלו לקחת את הילדים בעת טיול בדובאי? הכנו לכם רשימה של כמה מקומות שאסור לפספס

קרדיט תמונה: freepik

 

המגדל הגבוה בעולם

כל מי שמגיע לדובאי חייב לבקר במקומות שונים שהם בגדר חובה. אך בורג’ ח’ליפה הוא המקום שאליו תהיו מוכרחים להגיע עם הילדים. המגדל הגבוה בעולם הוא אטרקציה מעולה גם עבור ילדים שלא בהכרח שמעו עליו לפני כן. האפשרות לעלות לקומה ה-148 ולתצפת על דובאי היא לא דבר של מה בכך. בטוח שגם הילדים יוכלו להנות מההזדמנות המיוחדת הזאת.

 

אקווריום בתוך הקניון

עוד מקום שחובה לבקר בו בדובאי הוא הקניון הגדול שיש במדינה. בתור מבוגרים אתם בוודאי תמצאו את עצמכם מעמיסים את העגלה בכל טוב. אפילו הילדים יוכלו למצוא כל מיני חנויות מיוחדות שמתאימות עבורם. אך מהי מה יגרום לילדים לאהוב את הקניון הזה? האקווריום העצום שנמצא ממש בתוכו. בתוך הקניון תוכלו למצוא אקווריום ענקי שנמצאות בו חיות שהילדים ככל הנראה לא ראו.

 

פארק מים רחב ידיים

הילדים עדיין רוצים לראות עוד מקומות נחמדים בדובאי? לצד המקומות השונים שככל הנראה כבר הגעתם אליהם. תוכלו לקחת את הילדים לפארק המים Aquaventure Waterpark שגם הוא מקום חובה לביקור. הפארק עצמו מציע שלל מתקנים ומגלשות, שאפילו מתאימות עבורכם המבוגרים. כאשר בחוץ החום עולה בצורה קיצונית, תמיד יהיה כיף להיכנס למים קרים. רק אל תשכחו להזכיר לילדים לשתות הרבה מים על מנת שהם לא יתייבשו. מה שבטוח הוא שפארק מים כזה הם עוד לא ראו.

 

פארק שעשועים חוויתי

האפשרות האחרונה שתוכלו לקחת אליה את הילדים היא פארק השעשועים לגולנד. גם כאן בדומה לפארק המים מדובר על מקום עם המון מתקנים שונים ומגוונים. אם יצא לכם לקחת את הילדים לפארק מים בישראל, מדובר על חוויה שונה בתכלית. כמו שהבנתם אפילו גם אתם תוכלו למצוא את עצמכם נהנים מכל המתקנים שקיימים בתוך הפארק עצמו. רוצים לקבל עוד עצות חשובות לפני הטיול בחו”ל? פנו למדריכי התיירות של פייסטה

תגובות