איך ניתן לאתר נזילה בצנרת?

יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי רק אינסטלטורים מנוסים יכולים לאתר נזילות. אך בפועל אתם יכולים לאתר את הנזילה עוד לפני שתזמינו אינסטלטור או כל איש מקצוע אחר. האחריות שמוטלת לכם על הכתפיים היא אחריות גדולה מאוד שיכולה לעשות את ההבדל. אז איך תוכלו לאתר נזילה בצנרת של הבית או העסק? יש כמה דברים שאמורים מיד להדליק לכם נורה אדומה. אם אתם מבחינים באחד מהם, ישנו סיכוי גבוה כי ישנה נזילה בצנרת.

 

סימני רטיבות על הקיר

על מנת לטפל רטיבות בקירות יהיה עליכם להיות תמיד בבקרה. כל דבר קטן אמור מיד לתפוס את תשומת הלב שלכם, ויהיה עליכם להתייחס אליו כמו שצריך. אחד מהסימנים הכי ברורים להימצאותה של נזילה זה סימנים של רטיבות. ככל שיהיו יותר סימני רטיבות על הקיר, המשמעות היא שהנזילה היא יותר חמורה. לפיכך אם אתם מבחינים בסימנים שחורים על הקיר תבינו מיד כי מסתתרת לה נזילה בתוך הצנרת.

 

חשבון מים חריג

בכל חודש אתם מקבלים ישירות לתיבת הדואר את חשבון המים החודשי. אם אתם מבחינים כי אתם נדרשים לשלם סכומים גבוהים, מוטב כי תנסו להבין את הסיבה.

ייבוש תת רצפתי ימנע נזילות ובהמשך חשבון מים חריג של הבית או העסק. הרי כמו שכבר הבנתם לאורך השנים, חשבון המים אמור להיות מאוד יציב. אם אין יציבות בחשבון המים זה מיד אמור להיראות לכם מוזר. לכן תיקחו את העניין הזה כעניין שיכול לסייע לכם רבות.

 

ריח של עובש

גם אם אינכם מבחינים בעובש בקירות של הבית, תוכלו להריח את העובש. קשה מאוד שלא להריח את הריח החזק של העובש שבוודאי תשימו אליו לב. הרי בבית שלכם אמור להיות ריח שיגרום לכם להיות בהרגשה הכי טובה שיש. לפיכך אם אתם מריחים ריח של עובש, זה מיד אמור להיראות לכם חריג. במקרה כזה חובה עליכם לנסות להבין מה קורה מאחורי הקירות של הבית. מאוד יכול להיות כי מקור הריח הוא הימצאות של נזילה שהביא למצב של עובש חריג מאחורי הקירות.  

תגובות

תגובות