קבוצת לוינשטין תקים קומפלקס משרדים ומסחר בן 7 קומות בכפר סבא הירוקה

קומפלקס LEVINTECH יכלול קומת מסחר בשטח של כ- 1,000 מ”ר, 6 קומות משרדים בשטח של כ- 9,000 מ”ר ושני מרתפי חניה. במיקום מבוקש ונגיש – בסמוך לצומת רעננה צפון 

קבוצת לוינשטין החלה בשיווק  LEVINTECH (לוינטק) בכפר סבא, קומפלקס עסקים ומסחר יוקרתי בן 9 קומות – 6 קומות משרדים מעל קומת מסחר ושתי קומות לחניה תת-קרקעית. לפרויקט התקבל היתר בנייה והעבודות כבר החלו בשטח

מגדל לויטק של קבוצת לוינשטין בכפר סבא, הדמיה 3Dvision

הקומפלקס יכלול קומת מסחר בשטח 1,000 מ”ר, 6 קומות משרדים בשטח כולל של כ-9,000 מ”ר בנוסף לשתי מרפסות פתוחות בכל קומה ושני מרתפי חניה בשטח 8,000 מ”ר. כל השטחים בקומפלקס מיועדים להשכרה. על התכנון אחראי משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף, ממשרדי האדריכלים המובילים בארץ. 

המתחם ממוקם בחלקה הדרומי של שכונת כפר סבא הירוקה, על גבול רעננה-כפר סבא צפון, תחום מצדו הצפוני על ידי דרך בגין ובשאר צדדיו על ידי רחוב נעמי שמר. הפרויקט כולל גם פיתוח וגינון סביבתי, פינות ישיבה למרגלות הבניין לטובת הדיירים והמבקרים, מסעדות ובתי קפה.

לדברי אורי פליישמן, סמנכ”ל שיווק ומכירות בקבוצת לוינשטין, “קומפלקס LEVINTECH הוא מרכז משרדים ומסחר מודרני ואינטימי שהושקעה בו מחשבה רבה, יצירתיות וחזון. מסקר שביצענו עולה כי כ- 45% מעובדי ההייטק גרים באזור השרון ועובדים מחוץ למרחב המגורים שלהם. ככל שענף ההייטק מתרחב וככל שהתחרות על גיוס העובדים הופכת גדולה יותר, כך פרמטר הנגישות הופך למשמעותי יותר. הפרויקט ממוקם במיקום אטרקטיבי – בכניסה וביציאה המערבית של כפר סבא בסמוך לצומת רעננה צפון. ” LEVINTECH” מצטרף למגדלי משרדים ולנכסים אחרים של קבוצת לוינשטין שהפכו בשנים האחרונות בית עבור מפת ההייטק בישראל ועבור חברות מובילות המהוות כמה מסיפורי ההצלחה הישראלים הגדולים”.

תגובות