שיפוץ ושדרוג כולל: נחנך גן ערבה המחודש בכפר סבא

טקס חנוכת גן ערבה בשכונת קפלן נערך היום (14.12) במעמד ראש העיר, רפי סער; מנהלת אגף החינוך, אסנת חכמון וצוות האגף; מנהלת גן ערבה, אורית ציונים; נציגות ההורים וילדי הגן    ראו תגובות גם כאן

עבודות השיפוץ בוצעו בהובלת מחלקת מבני ציבור באגף הנדסה ובשיתוף אגף החינוך. שדרוג ושיפוץ כולל של חצר ומבנה הגן כולל בין היתר: שדרוג המטבח, החלפת ריצוף ואזור השירותים, צביעה, והחלפת ריהוט וציוד כולל. כמו כן, התקנת משטח דשא סינטטי, מתקני משחק חדישים, משטח דק, פינת חול וגן ירק, ומשטח ייעודי לכדורגל. בשלוש השנים האחרונות השקיעה העירייה כ-200 מיליון שקל בחיזוק שדרוג וחידוש מוסדות החינוך ברחבי העיר, מתוכם עשרות גני ילדים.

רפי סער, ראש העיר: “עם כל השקה של גן מחודש אני מתרגש מחדש ועבודה רבה לפנינו. כפר סבא היא עיר ותיקה מאוד, ומבני מוסדות החינוך שבה הוזנחו במשך תקופה ארוכה מידי. אנו פועלים במלוא המרץ על מנת להקטין את הפער ולשם כך בין היתר אימצנו את שיטת גנים מארחים, על מנת לפעול ולשדרג את מבני הגנים גם במהלך השנה ולא רק בחודשי הקיץ, כפי שהיה נהוג בעבר. כך אנו מספיקים הרבה יותר בזמן יותר קצר. אני מודה לכל צוותי העבודה על ההשקעה הגדולה ולהורים על ההתגייסות והסבלנות לאורך הדרך”.

אורית ציונים, מנהלת גן ערבה: “אנו מודות ומוקירות על כל העבודה האינטנסיבית שנעשתה למען ילדי והורי הגן. ראש העיר הצליח לעמוד בכל הציפיות שלנו, של ההורים והילדים. ההשקעה העירונית בחידוש מוסדות החינוך בעיר, הופכים את השהות שלנו במערכת החינוך להרבה יותר נעימה ואיכותית. מרגישים בשטח כי האמירה כי ‘בכפר סבא החינוך ניצב בראש’ אינה רק סיסמה, אלא חזון אמתי”.

תגובות