מהו המלון הכי טוב באילת?

אילת כבר מזמן מוגדרת כעיר הנופש של ישראל והסיבות לכך הן ברורות. מזג האוויר הנוח, הנופים המרהיבים, מגוון האטרקציות המיוחדות וכמובן המלונות היוקרתיים, הופכים את העיר הזאת למבוקשת ביותר בכל עונה בשנה

קרדיט תמונה: Depositphotos

אך מה נחשב למלון הכי טוב בעיר ומה הופך אותו לכזה? הנה מידע חשוב שאתם ממש לא רוצים לפספס בנושא זה:

מה הופך מלון באילת למומלץ וטוב?

יש כמובן קריטריונים רבים ומגוונים אשר הופכים מלון למומלץ. הדבר הראשון הוא המתקנים שיש במלון עצמו. בכל מלון יש סוגים שונים של “מתקנים” כמו למשל ספא, סאונה רטובה וסאונה יבשה, בריכות שחייה חיצוניות או פנימיות, חדר כושר, חדרי וידאו ומועדונים לילדים וכדומה. 

בבואכם לבחור מלון טוב באילת, כדאי לתת את הדעת על נושא זה ולצאת מנקודת הנחה שבכל מלון יש מתקנים אחרים. בנוסף גם רמת הניקיון של המלון, אדיבות הצוות ואיכות החדרים חשובה למדי.

מיקום מנצח הוא שיקול משמעותי

לא סתם אומרים שהמיקום הוא אחד הדברים החשובים לכל עסק והדבר נכון גם בענף המלונות והתיירות. יש באילת מגוון מלונות מומלצים ומצוינים אך לא לכל המלונות יש מיקום טוב שגם קרוב לאזורים החשובים, למסעדות ושאר האטרקציות שיש לעיר להציע.

אז מהו המלון הכי טוב באילת?

כמובן שיש ויכוח בנושא זה וכל אחד עשוי לחשוב כי מלון מסוים עולה על מלונות אחרים מבחינת פרמטרים מסוימים. מבדיקות שערכנו בקרב תיירים רבים שביקרו לאחרונה בעיר, עולה כי בית מלון רויאל ביץ’ באילת הוא אחד מהמלונות הטובים ביותר, אשר גם רבים מכתירים אותו כמלון הכי טוב בעיר אילת. 

מה כל כך במיוחד במלון רויאל ביץ אילת?

המלון נחשב למלון הדגל של רשת המלונות ישרוטל והוא מדורג כמלון 5+ כוכבים על פי הדירוג של משרד התיירות הישראלי. במלון יש מגוון סוגים של חדרים, לרבות סוויטות מפנקות ומרשימות למדי ואפילו טרקלין נשיאותי מעוצב.

ומה מבחינת המתקנים של המלון? תוכלו למצוא במלון רויאל ביץ’ אילת ספא מפנק, חדר כושר, סאונה וג’קוזי, מתחם בריכות ועוד. גם המיקום של המלון נחשב למנצח מאחר והוא קרוב אל הטיילת השוקקת של אילת וגם לאזורי שופינג וחנויות מסעדות ופאבים.

חדרי המלון מאובזרים ובחלקם ניתן למצוא מיני בר, WIFI חינם, כספת, מסך טלוויזיה, ערכת קפה ועוד. אגב, חלק מהמרפסות בחדרים פונות אל כיוון הים ומציעות נוף מושלם שאפשר לראות רק בעיר אילת.

גם מבחינת האוכל במקום – יש שפע של מאכלים כמו דגים צלויים על הגריל, סלטים, כריכים ופיצות (בצ’יל אאוט ליד המלון) ומסעדת בובעס בקומה הראשונה שמגישה לאורחי הVIP של מלון רויאל ביץ’ ארוחות בוקר משודרגות. 

לסיכום, אנו סבורים כי מלון רויאל ביץ’ באילת הוא אחד מהמלונות היפים והיוקרתיים בישראל ואם חשבתם להתארח באילת לחופשה מפנקת – כדאי שתבדקו לעומק אודות המלון הזה.

תגובות

תגובות