מקרה אלימות מזעזע בביה”ס גולדה בכפר סבא: תלמידי היסודי הציתו מתקן בשירותים

מאת: אירית מרק – תגובות נוספות רבות גם בקבוצת כפר סבא שלנו

מקרה אלימות מזעזע בביה”ס גולדה בכפר סבא: תלמידי היסודי הציתו מתקן נייר טואלט בשירותים. המקרה אירע לפני כחודש וחצי ועד כה לא ידוע מי עומד מאחורי ההצתה.

רק בנס נמנע אסון התלקחות ובעירת המקום כולו, בשל ערנות של אחת המורות בביה”ס

לדברי ההורים התקרית החמורה חלפה ללא השבתת הלימודים מצד הנהלת ביה”ס וללא הגשת תלונה במשטרת כפר סבא.

מנהלת בית הספר, יעל איילון שיגרה לאחר התקרית, הודעה להורים בבית הספר :”היום מיד לאחר הצלצול לסיום יום הלימודים אירע מקרה חמור – תלמיד/ים (לא ידוע עדיין מי עשה זאת) הצית/ו את מתקן הנייר בתא שירותים שממוקם בקומה השנייה. במזל גדול ובזכות ערנות של מורה מהצוות, הצלחנו להגיב בזמן ולמנוע אסון. על מנת למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד חשוב לנו לאתר את מי שאחראים לכך. ביום ראשון בשעה הראשונה נערוך שיחה עם כל התלמידים בכל הכיתות בבית הספר. אני מבקשת מכם לבדוק עם ילדיכם אם יש להם איזשהו מידע בנושא הזה וליידע אותנו על כך בהקדם”.

מעיריית כפר סבא נמסר: “מדובר באירוע שדווח וטופל באופן מיידי על ידי כלל הגורמים הרלוונטיים, לרבות קב”ט בית הספר, אגף הביטחון העירוני והשיטור הקהילתי. כמו כן, האירוע דווח להורים, תוך שיתוף פעולה מלא עם הנהגת ההורים הבית ספרית והתקיים שיח עם תלמידי בית הספר בנושא. בבית הספר, כמו בכל מערכת החינוך בעיר, קיימת מדיניות של אפס סובלנות כלפי כל גילוי אלימות מכל סוג שהוא”.

תגובות