גאווה: גדוד 53, בפיקודו של סא״ל דורי סער, מכפר סבא, קיבל ‘אות הערכה מבצעי’ מהרמטכ”ל

גדוד 53 קיבל את ‘אות הערכה המבצעי’ מהרטמכ”ל, רא”ל אביב כוכבי על פעילותו במבצע שומר החומות

הנושא עלה גם בקבוצת כפר סבא שלנו – לחצו כאן



במהלך שבעה חודשי תעסוקה מבצעית ארוכים, ולאחר שלושה שבועות בלבד מתחילתם, התמודד גדוד 53 של חטיבת השריון 188, עם מבצע ‘שומר החומות’. הגדוד לקח חלק משמעותי מאוד במבצע יחד עם גדודים של חטיבת הנח״ל שהיו תחת פיקודו. על התעסוקה המבצעית ועל פעילות הגדוד במבצע קיבל הגדוד אתמול (ב’), 27 לדצמבר 2021, את אות ההערכה המבצעי מהרמטכ״ל

מפקד גדוד 53, סא״ל דורי סער, גדל והתחנך בכפר סבא, ולמד בתיכון חיים הרצוג.
התגייס מתוך רצון ובחירה לחטיבה 188 של חיל השריון. דורי רצה להתגייס לחטיבה 188 כבר כשהיה מלש״ב מתוך הבנה שזוהי חטיבה מצטיינת בעל מורשת קרבית מפוארת. כיום, דורי נשוי באושר לאסתר, סטודנטית לרפואת שיניים, ואבא לטומי – בן שנתיים ו3 חודשים וכמובן מתגורר עם משפחתו בעיר בו גדל – כפר סבא.

מדברי מג״ד 53, סא״ל דורי סער, המשחזר את התחושות מהמבצע: ״המבצע תפס אותנו שלושה שבועות אחרי הכניסה לתעסוקה המבצעית, ובמהלכו התמודדנו עם איומי נ.ט וחדירות לשטחנו. הלוחמים יצאו מעט מאוד להתאוורר. הלוחמים שלנו ביצעו עבודה טובה מאוד ואני גאה בהם. אני שמח מאוד שהגדוד מקבל היום הערכה על תקופה משמעותית, על המבצע ועל ההישגים שהפיק בו.
האות הוא של הלוחמים. האנשים לא הורידו את הרגל מהגז, שמרו על קור רוח, דריכות ומוכנות בתעסוקה מבצעית מאתגרת של שמונה חודשים. תקופה עם הפרות סדר רבות על הגדר וסיכול ניסיונות חדירה. הלוחמים והמפקדים גילו נחישות. זה שלהם וזה מגיע להם״.

תגובות