כפר סבא: גן סייפן זכה במתקן טיפוס חדש
מאת: אירית מרק
לכבוד השנה החדשה והאזרחית זכה גן סייפן במתקן טיפוס חדש. כמה התרגשות ושמחה הפגינו הילדים והילדות תודות להפתעה המקורית. תוספת שתעשיר את יכולותיהם הבינאישיות, יכולותיהם/ן המוטוריות וכמובן החברתיות (חצר גדולה שזקוקה יותר לגירויים ומתקנים). האמת שהמתנה הזו נחתה אצלנו בגן אודות לועד מהמם שכולו מגיוס לעשייה ודאגה לילדי הגן.

קהילה מדהימה של הורים שתומכים ומסייעים בכל דרך אפשרית. גיוס כלל ״הכפר״ של עיריית כפר סבא ושיתופי פעולה בין המחלקות – מחלקת חינוך, תחזוקה ופיתוח ומנהל התמדה ועקביות זה שם המשחק
ההורים שלחו הבוקר מייל תודה לעיריית כפר סבא :”ואוווו איזו התרגשות שלכבוד השנה החדשה האזרחית ילדי וילדות גן סייפן זכו למתקן טיפוס חדש!!!! כמה הילדים/ות היו נרגשים ושמחים זה היה שווה הכל!!! תודה ענקית לכל השותפים/ות שגרמו לאושר של הקטנים שלנו. שאפו ליניב כרמי ממחלקת תפעול ותחזוקה שהיה שירותי, קשוב ומקצועי במהלך ההתקנה.
לשי שערבי שהגיע ובדק את השטח לפני מספר שבועות, למחלקת גינון שהגיעה בתחילת השבוע ( ולאורך השנה ) לתיחזוק וניקוי החצר. כמו כן לחגית זריהן שניהלה ותיפעלה את כל הגורמים בנועם וצניעות. ולאסנת ושירה שמלוות את הורי גן סייפן מספר חודשים…יש לציין שבסבלנות אין קץ של שירה להעניק לנו את השירות הטוב ביותר בהתחשב באתגרים שבדרך. מודה מראש, ועד גן סייפן”.

תגובות