הפקת סרטוני תדמית – איך זה עובד בדיוק?

סרטוני תדמית לעסקים מהווים כלי ודרך מצוינת ואפקטיבית ללכוד ולהציג מסרים שיווקיים שונים באופן ממוקד, מושקע ויצירתי. הפקת סרטוני תדמית שנעשית על ידי אנשי מקצוע מומחים ומנוסים בתחום תורמת רבות להצלחה בפיתוח ושיווק מוצרים ושירותים שונים, להרחבת והגדלת קהל הלקוחות וכן לקידום הקשרים העסקיים שלכם כבעלי עסק ובין חברות שונות. הפקת וידיאו של סרטון תדמית מספקת לכם בעלי העסקים שלל יתרונות בתחום השיווק במדיה הדיגיטלית ביחס למתחרים וכאשר מדובר בתחום כה תחרותי, הרי שמדובר בכלי חיוני למדי. סרטון תדמית מושקע ומקצועי משמש למגוון מטרות וצרכים: הוא מהווה אמצעי נוח ואיכותי להצגת ומתן הסברים לגבי שירות או מוצר מסוימים שאתם מציעים, ניתן להציג אותו בישיבות חברה שעוסקות בפיתוח וקידום מוצר חדש וכן להשתמש בו כפרסומת של ממש שניתן לשתף ולהפיץ באינטרנט וכמובן ברשתות החברתיות

צילום:freepik

אילו מרכיבים אמור לכלול סרטון תדמית מקצועי?

ראשית, הפקת וידיאו חייבת להתבצע באופן מקצועי על ידי גורמים שמתמחים בתחום. מדובר בתחום ותהליך שכולל היבטים רבים שחשוב להתייחס אליהם ולהקפיד ליישם אותם בצורה נכונה. הפקת סרטון תדמית על ידי חברה שמתמחה בשיווק וקידום עסקים במדיה הדיגיטלית מספקת לכם, בעלי העסקים, שקט נפשי ומענה כולל לכל הצרכים והמטרות האישיים שלכם. הסרטון יותאם באופן ספציפי לאופי הפעילות העסקית שלכם, לתחום בו אתם פועלים, למטרות והיעדים השיווקיים וליתרונות היחסיים שלכם בהשוואה למתחרים. סרטון תדמית מוצלח חייב להיות ממוקד ואטרקטיבי על מנת למשוך את הגולשים, לעורר בהם עניין ולהניע אותם לפעולה. סרטון מוצלח הינו כזה שמותאם לקהל היעד שלכם וכן  למדיה ולפלטפורמה שבה הוא יועלה ויהיה מופץ. בנוסף, הסרטון המופק  צריך להיות מקורי ויצירתי ולכלול מרכיבים מעוררי הזדהות ורגש וזאת במטרה להיכנס ולחדור לליבם של הצופים ולהותיר בהם רושם וחותם גם לאחר הצפייה.

היתרונות והשימושים של סרטוני תדמית

משום שמדובר בסרטון שיווקי ותדמיתי, הוא אמור להציג באופן אפקטיבי את המוצר, העסק או החברה ובנוסף עליו להעביר בצורה מוצלחת, קלילה וקליטה את החזון והמהות של בית העסק או החברה שמלווים אותם בדרך העסקית. על מנת שסרטון התדמית ייחשב כמוצלח ואפקטיבי, עליו לשקף במורה טובה את העולם שעומד מאחורי החברה והמוצר שלכם וכך ניתן ליצור מוטיבציה ורצון עז בקרב הגולשים והצופים לשמוע עליכם עוד ולקבל עוד מידע אודות המוצר או השירות שאתם מציעים. יצירת עניין ולכידת תשומת הלב של הצופים, מהווה שלב ומרכיב מפתח בדרך להפוך אותם ללקוחות קבועים שלכם. הפקת וידיאו איכותית מהווה כיום אמצעי קידום מכירות יעיל, כלי נוח ואפקטיבי להצגת העסק שלכם לקהל עצום של לקוחות פוטנציאליים ולשותפים עסקיים וכן לישיבות שבהן מוצגים מוצר או שירות חדשים.

מיתוג, שיפור התדמית ובניית מוניטין 

סרטוני תדמית מתאימים לכל סיטואציה והזדמנות שבה אתם מעוניינים או נדרשים לדבר על בית העסק או החברה שלכם ולהציג את יכולותיכם המקצועיות בתחום. סרטון  תדמית שיווקי לעסקים מבטא ומעביר בצורה מהירה, ממוקדת ונכונה את המסרים השיווקיים בהשוואה לסוגי ואמצעי פרסום וקידום אחרים. שימוש בתוכן שמצולם בצורה מקצועית וכן באנימציה וסאונד  יאפשר לכם, בעלי העסקים, להעביר יותר מסרים, ביעילות ובזמן  קצר לעומת מצגת או הרצאה המבוססים על תוכן טקסטואלי שעלול להיות ארוך ומשעמם. כולנו מכירים את הפתגם הידוע: “תמונה אחת שווה אלף מילים” וללא ספק הדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר בהפקת סרטוני תדמית.

תגובות

תגובות