5 טיפים לבחירת כיסא משרדי לישיבה ממושכת

ישיבה ממושכת על כיסא משרדי יכולה להביא איתה לא מעט בעיות בריאותיות. שמענו לא מעט סיפורים על עובדים שסובלים מבעיות גב חמורות רק בגלל העניין הספציפי הזה. אז איך באמת אפשר לבחור כיסא משרדי שימנע בעיות גב בעת ישיבה ממושכת? זוהי שאלה שכמעט כולם שואלים את עצמם. הכנו לכם רשימה של 5 טיפים שיאפשרו לכם לעשות בחירה נכונה

צילום:freepik

 

כיסא של יצרנית מוכרת

קיימות לא מעט יצרניות שמייצרות כסאות משרדיים מסוגים שונים. אתם מבחינתכם צריכים לדעת כי הכיסא שאותו אתם רוכשים יוצר על ידי יצרנית מוכרת. הרי רק יצרניות מוכרות יהיו כאלה שחושבות על כל הפרטים הקטנים. אותן יצרניות יהיו למודות ניסיון, ולכן הן ידעו בדיוק על מה צריך להקפיד. לעיתים רכישת כיסא משרדי של יצרנית מוכרת תעלה יותר, אך זה יהיה שווה את זה.

 

מחיר נמוך מהווה תמרור אזהרה

יש כאלה שבוחרים כסאות משרדיים על סמך המחיר בלבד, וזוהי טעות נפוצה מאוד. המחיר הוא חשוב, בטח כאשר אתם מגיעים עם תקציב מוגבל. אך אל תיתנו לתקציב להיות הפרמטר היחידי שעל פיו תבחרו את הכיסא הבא למשרד. אם תבחרו כיסא רק לפי המחיר שלו, מאוד יכול להיות כי הוא לא יתאים לישיבה ממושכת. תיקחו את המחיר של הכיסא בתור עוד פרמטר בדרך לבחירה נבונה.

 

כסאות משרדיים עם המלצות

ברחבי הרשת תוכלו לשמוע מה חושבים אנשים שונים על כיסאות משרדיים כאלה ואחרים. לכן אם מצאתם כיסא שנראה לכם מעולה, תמיד תוכלו לקרוא מה חושבים עליו. כך תוכלו לדעת האם אותו כיסא מתאים לישיבה ממושכת או שלא. כך תוכלו למנוע מכם את הסיטואציה של בחירה לא נכונה וכמובן התמודדות עם ההשלכות. הרי אף אחד לא ירצה בדיעבד לגלות כי הכיסא לא היה הכיסא המתאים.

 

כיסא משרדי שמגיע עם אחריות

כיצד האחריות קשורה לישיבה ממושכת על הכיסא? ברגע שיצרנית מסוימת מספקת אחריות על כיסא היא מתחייבת על האיכות שלו. ברגע שאתם בוחרים כסאות משרדיים עם אחריות, תוכלו לדעת כי אין לכם ממה לחשוש. הכיסא עצמו יהיה מספיק איכותי לישיבה ממושכת והוא אפילו יחזיק מעמד זמן רב. אולי אפילו יותר ממה שהיה נדמה לכם בתחילת הדרך, וזה עוד נתון מעודד מאוד.

 

אין תחליף לבדיקת הכיסא בעצמכם

כל אחד מאיתנו הוא שונה, ולכן בעת בחירת כסאות משרדיים – אין תחליף לבדיקה עצמית. תוכלו לשבת על הכיסא בעצמכם על מנת להבין עד כמה הוא נוח לכם. תוכלו אפילו לבקש לקחת את הכיסא אליכם למשרד למספר ימי ניסיון על מנת להבין בדיוק במה מדובר. אחרי שתשבו על הכיסא בעצמכם לא מעט מסימני השאלה יהפכו לסימני קריאה ברורים מתמיד. זוהי דרך מעולה לבחור כיסא משרדי שיהיה מתאים לכם ולא יביא איתו כאבי גב טורדניים.

תגובות

תגובות