דלת הזזה אקורדיון – עיצוב, איכות ובטיחות בדלת אחת

לא מעט אנשים מנצלים את הקיץ הנוכחי ובכלל, את השקט מתקופת הקורונה והמצב הביטחוני לשיפוץ. תוך כך, הם גם חושבים אם להשקיע את כספם וזמנם היקרים בדלת שהיא דלת הזזה אקורדיון או דלת פנים אחרת, בין אם הזזה ובין אם לא. כמובן שכשמדובר בעיצוב, ושינוי איכות החיים מומלץ להתייעץ עם טובי המומחים בתחום. אך גם את אלו, יש למצוא כמו שצריך בעקבות חוות דעת, המלצות ובדיקות מקיפות. איך מוצאים את הטובים ביותר, ולמה הדלת הספציפית הזאת היא הכי טובה לכם? מיד תדעו הכל. 

 

דלת הזזה אקורדיון או דלת פנים רגילה – מה משתלם לכם יותר?

 

מזל טוב! בחרתם להתקין דלת הזזה אקורדיון וזה צעד נפלא, היות ומדובר בדלת מאד בטיחותית. אך לא רק, זוהי דלת שמביאה פיתרון קל ונוח, התקנה קלילה, בטיחות וגם עיצובים מיוחדים המעניקים מראה אלגנטי לבית או למשרד. 

 

דלת הזזה אקורדיון היא דלת עכשווית והיא מגיעה בעיצובים מדהימים, אפילו כאלו שיכולות ליצור תמונות אומנותית כאשר היא פתוחה. יחד עם זאת, זהו לא היתרון היחיד שבה, וחשוב שתדעו איזה עוד יתרונות יש בה:

 

  • עלות משתלמת

כשאנחנו מדברים על דלתות פנים מחירים הם בהחלט פרמטר מהותי. דלת הזזה אקורדיון היא דלת שהעלות שלה היא זולה בהשוואה לדלתות אחרות, בעיקר מהסיבה שאפשר גם להתקין אותה לבד. המחירים נעים החל מ300 ₪ ועד ל800 או 1000 ₪. ואם מדובר על עיצובים פרטיים ואישיים, אפילו יותר. 

 

  • חומרים איכותיים

דלת זו יכולה בהחלט להיות גם יוקרתית, היא מיוצרת מחומרים יקרים וחומרים אלו  מאפיינים אותה גם באופן העיצובי. אפשר להזמינה גם בהזמנה אישית, חשוב לדעת שזה מייקר את הדלת באופן משמעותי. 

 

  • התקנה פשוטה

דלת זו קל מאד להתקין. ולא רק, אפשר גם להתקין אותה באופן עצמאי, משהו שלא אפשרי לעשות עם דלתות אחרות לדוגמא. אך כן מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע, או להתקין יחד עם אנשי מקצוע. כשאנחנו חושבים על רכישה של דלתות פנים מחירים לרוב אינם כוללים גם התקנה, ולכן, חשוב לברר עם איש המקצוע. האם המחיר שהציע כולל את מחיר ההתקנה, או לא. והאם ההתקנה, הפירוק של הדלת הישנה וההרכבה גם מוסיפה מחירים, וכמובן, טווחי זמן שונים להתקנה.

 

איך לבחור אנשי מקצוע מתאימים להתקנת הדלת

 

כמו בכל שלב בו אנחנו בוחרים את אנשי המקצוע שלנו ומבקשים חוות דעת מקצועית, גם כאן מומלץ שתעשו זאת. את חוות הדעת ואת ההמלצות תוכלו לקבל מחברים, בני משפחה, או אנשים אצלם ראיתם דלת מסוג זה ומצאה חן בעיניכם. כיום הרשתות מאפשרות גם פלטפורמות להתייעצות בנושאים המקצועיים הללו. וגם לקבלת חוות אותנטיות רלוונטיות המסייעות בקבלת ההחלטה.

 

דלתות בכר עוסקים בדלתות פנים מעל 60 שנים וגאים בניסיון והוותק במכירה ובהרכבת דלתות. דלתות בכר מציעה מבחר רב מאד של דלתות הנבחרות בקפידה על ידי צוות מהימן ומקצועי. 

 

החברה נמצאת בדרך שלמה 116 בתל אביב, וניתן למצוא בה מגוון של דלתות פנים איכותיות. צרו קשר כבר עכשיו לקבלת שירות וייעוץ ללא עלות: 03-6870431.

צילום:freepik

קרדיט FREEPIK

תגובות