עורך דין תאונות דרכים – שלא תדעו, אבל כדאי בכל זאת

תאונות דרכים קורות מדי יום בישראל, ולצערנו הן גם מתגברות ועולות באחוזי הסטטיסטיקה בין אם מדובר על נהגים חדשים. ובין אם מדובר על נהגים וותיקים. לא אחת אנשים שעוברים תאונות דרכים זקוקים לשירותיו של עורך דין תאונות דרכים על מנת שיוכל לחקור את תאונת הדרכים, ולהבין בדיוק מה קרה שם, לפני שמגיעים אל בית המשפט. מיד תגלו מה בדיוק אתם צריכים לוודא על מנת שתוכלו לשכור את עורך הדין הטוב ביותר. 

 

עורך דין תאונות דרכים – גם אוזן קשבת, גם עורך דין

 

זה די ברור שאם עוברים תאונת דרכים, ואילו הקטנה ביותר, יש לחץ, חרדות. טראומה, וגם לא מעט היסטריה. ולכן כל עורך דין תאונת דרכים יודע שלפני הכל, הוא יהיה אוזן קשבת אל מי שפונה אליו. ירגיע אותו, ישוחח איתו, ורק אז ינסה להבין מה קרה. 

 

עם כל פניה שנעשית אל עורך דין תעבורה אנחנו מגלים נושאים חדשים שאנחנו זקוקים סיוע בהם. לעיתים אלו נושאים של ביטול כתב אישום, לעיתים קיצור תקופה של שלילה, לעיתים טיפול בתאונת דרכים או לעיתים המרה של קנס או הסדר טיעון. 

 

לפני שאתם בוחרים עורך דין תאונות דרכים רלוונטי המתאים לכם, וודאו שלושה פרמטרים חשובים:

 

  • האם עורך הדין באמת מוסמך לטפל במקרה שלכם?

וודאו כי עורך הדין שלכם אכן מוסמך לטפל בתאונות דרכים. יש לוודא שיש לאותו עורך דין תעבורה את המומחיות, הנסיון, הוותק וגם הבקיאות בליטיגציה בבית המשפט, ובמשטרה כמובן. 

 

  • שכר הטרחה 

יש לוודא ששכר הטרחה של עורך הדין ששכרתם הוא שכר טרחה הרלוונטי לפעילות שאתם מבצעים מולו. 

 

  • כימיה וקשר טוב

על כימיה יקום ויפול דבר. חשוב שהקשר ביניכם לבין עורכי הדין שאתם שוכרים יהיה קשר איכותי. זאת על מנת שתרגישו בנוח לשאול את כל השאלות, לעבור את כל התהליכים בבית המשפט. ועל מנת שתהיה ביניכם שקיפות, כנות ואמון וביטחון. 

 

עורך דין תאונות דרכים – מה תפקידו בפועל?

 

כתב אישום המוגש בשל תאונת דרכים, עבירות תנועה מורחבות, מהירות מוגזמת או פסילה. כל אלו מצריכים ייצוג בבית המשפט היות והעונשים עליהם מאד משמעותיים.

 

פסילת רישיון הנהיגה לגמרי, נהיגה על תנאי, קנס כספי, נקודות ממשרד הרישוי, זימון אל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ועוד. בדיוק על נושאים אלו יש צורך לשכור את עורך הדין הטוב ביותר שיוכל להשיג לכם את מקסימום התוצאות

קרדיט FREEPIK

 

היות ודיני התעבורה ותאונות דרכים הם נושאים מאד חשובים ורגישים, כל הזקוקים להגנות המשפטיות עליהם להתייעץ עם עורכי דין מומחים, ולא לנסות ולהגן על עצמם בבית המשפט לבדם. אף אדם שאינו עורך דין לא יוכל להתנהל לבד מול המערכת המשפטית בנושאים אלו ואחרים. 

משרד עורכי דין ניר שלום הממוקם בתל אביב, עוסק בייצוג נאשמים וחשודים בדיני תעבורה ברחבי הארץ משלב החקירה במשטרה ועד לייצוג לאחר הגשת כתב האישום לבית המשפט. המשרד בעל נסיון של מעל לעשר שנים בתביעות תעבורה, חוקר תאונות דרכים ופעיל מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים במקצועיות ובמסירות. המשרד בעל תוצאות מוכחות מול בתי המשפט ומלווה את לקוחותיו באדיבות, באופן אישי ובמקצועיות ללא דופי. ובנוסף עורך דין ניר שלום בעל תעודת חוקר תאונות דרכים מה שמביא להכרעות רבות אל מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

מעוניינים לשמוע עוד? צרו קשר עוד היום 077-9976882.

תגובות