כפר סבא: פעוטה ננעלה בשגגה ברכב לעיני הוריה

בערב ראשון בשעה 17:24 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שלוש שננעלה בשגגה ברכב לעיני הוריה, ברחוב רפפורט בכפר סבא.

עידן סיני, כונן סניף כפר סבא, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ עידן את הפעוטה בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

עידן מספר: “קיבלתי את הקריאה כשהייתי בביתי ומיד מיהרתי לכתובת. בדרכי למקום התקבל דיווח כי הקריאה בוטלה, וכשבאתי לחזור לביתי, ראיתי ניידת כיבוי אש נוסעת לכיוון אז הצטרפתי אליה. הגענו תוך זמן קצר וחילצנו את הפעוטה, לשמחתם הגדולה של הוריה. הם וכוחות החילוץ שהיו במקום הודו לי מאד, ואמרו ‘אין על ידידים’. תחושת סיפוק מדהימה”.

 

 

ביום שישי התקבלה קריאה אודות פעוטה כבת שנתיים וחצי, שננעלה בשגגה ברכב לעיני סבתה בעיר רעננה.

טל אחיטוב, מתנדב סניף כפ”ס, נענה לקריאה, הגיע במהירות ובאמצעות הציוד שברשותו חילץ את הפעוטה, ללא גרימת כל נזק לרכב.

טל סיפר: “הקריאה התקבלה ממוקד הבטחון של עיריית רעננה. הפעוטה ננעלה לאחר שלחצה בעצמה על כפתור הנעילה של הרכב, בזמן שהמפתח בתוך הרכב. למקום הגיעו כוחות הצלה וידידים. לא היה קושי חריג בפתיחה, בתוך כ-30 שניות פתחתי את הרכב. הייתי עם הבן שלי, שמסייע איתי בהרבה עם אירועים, בדר”כ בפנצ׳רים. זה האירוע ה-330 שלי. מתוכם עשרות פתיחות רכבים. זו הפעם השלישית של פתיחת חירום של ילד שננעל. תמיד מרגש לסייע לאחרים. בני המשפחה שהיו במקום הודו לנו על זמן התגובה המהיר והסיוע. הבן שלי, ליאור, בן 7 אמר: ״זה כיף לי לסייע עם אבא בידידים. התרגשתי לעזור באירוע חירום ולהוציא ילדה מהאוטו״.”

תגובות