5 כוכבים לכפ״ס על תחזוקה מצוינת של מערך המקלטים בעיר

כפר סבא זכתה ב-5 כוכבים במסגרת תחרות “המקלט והמיגון במרחב האזרחי” של המועצה לישראל יפה לשנת 2021. משמעות הזכייה היא מתן ציון 96-98 מתוך 100 על טיפול שוטף ושמירה על רמה גבוהה של מצב המקלטים בעיר גם בימי שגרה.

במסגרת התחרות, נבחנו 6 מקלטים שונים ברחבי העיר בידי מתנדבי המועצה לישראל יפה ונציגי פיקוד העורף. 3 מהמקלטים נבחרו בידי העירייה ו-3 נוספים בידי צוות הביקורת.

זו השנה ה-12 שהעיר זוכה בחמישה כוכבי יופי במסגרת התחרות הארצית, כאשר זכתה כפר סבא פעמיים במקום הראשון מקרב הערים הגדולות במחוז מרכז ובדגל היופי לשנת 2016.

רפי סער, ראש העיר: “מבצע ‘שומר חומות’ הוכיח עד כמה חשובה השמירה על מבצעיות מערך הביטחון והחירום העירוני. כפר סבא מכילה עשרות מקלטים ברחבי העיר המטופלים באופן שוטף וקפדני בידי העירייה, בין אם זה באמצעות תחזוקת המבנים, תשתית החשמל, ניקיון ועוד. בעבודה משותפת של מחלקות רבות בעירייה, עובדיה המסורים שומרים על רמת כשירות גבוהה של המקלטים הציבוריים ודואגים להיערכותם לשעת חירום. ישר כח”.

סגן ומ״מ ראש העיר, דני הרוש ומחזיק תיק הבטחון: ״כפר סבא מקפידה לתחזק ולטפל באופן שוטף וקפדני בכל מערך החירום בימי שגרה, בין אם זה באמצעות תחזוקת מבנים, חשמל, ניקיון ועוד. אני מבקש להודות לכלל הצוותים השותפים ובפרט לאורי טל הממונה על החירום וישראל וקנין, אחראי מקלטים ציבוריים על עבודה מסורה״.

תגובות