תושבי כפר סבא העלו בקשות בעץ המשאלות שהציבה העירייה

תושבי כפר סבא הגיעו להביע משאלה בעצי משאלות שהוקמו בארבעה מיקומים שונים ברחבי העיר: בגינת אלרם שבגינת סמטת אביבים, בגינת שלמה, שברחוב שרת מאחורי בית הסטודנט, בגינת סביוני הכפר, רחוב קדושי קהיר ובשכונת יוספטל בגינה בציבורית שמאחורי קולנוע חן.

תושבי העיר – בעיקר הורים וילדיהם, הגיעו לעצים המוארים, עליהם נתלו בקבוקים מוארים, והכניסו בתוכם משאלות ואף רעיונות קהילתיים שהיו שמחים ליישם.

ראש העיר רפי סער: ” בכפר סבא חוגגים את חג האילנות לאורך כל השנה, שותלים עצים, מטפלים ומטפחים אותם. העצים הם חלק בלתי נפרד מאיכות החיים של תושבי העיר, האוויר הנקי, המרחבים המוצלים ויופייה הייחודי של כפר סבא. אני מודה לצוות האגף על הפעילות הענפה ומאחל לכולנו ט”ו בשבט שמח”.

אמיר קולמן, מחזיק תיק הנוער, צעירים וקהילה בעיריית כפר סבא: ” ט”ו בשבט, חג של פריחה והתחדשות. במסגרת החג נקיים השנה שוב את “עץ המשאלות” ונזמין את הילדים לשתף אותנו במשאלות וביוזמות עירונית חדשות, נערוך מסע מוסיקלי לכל המשפחה ונציין את החג באווירה שמחה. אבל הכי חשוב – מפציר בכולכם לשמור על בריאותכם ועל הנחיות משרד הבריאות. יחד נעבור את הכל בשלום! ט”ו בשבט שמח לכולם”.

תגובות

תגובות