דרום השרון: פרס חינוך למנהלת פורצת דרך הוענק למירב פרידלנדר מנהלת בית חינוך עמי אסף

מירב פרידלנדר, מנהלת בית הספר האזורי “קרית חינוך עמי אסף” במועצה אזורית דרום השרון, קיבלה את פרס החינוך למנהלות ומנהלים פורצי דרך לשנת תשפ”ב מטעם המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך, והיא מועמדת גם לפרס הארצי.

אילנה נולמן, מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי ויו”ר ועדת הפרס, בישרה היום (ג’, 1.2.22) למירב על בחירתה ואמרה כי “מירב היא מנהיגה ומנהלת ערכית-חברתית, המקדמת בבית הספר תרבות של קשר ויחס אישי, אחריות אישית, וערכי נתינה ומעורבות חברתית. במנהיגותה, גייסה מירב את קהילת המורים לתהליכי עומק, פיתוח מגוון תכניות לימוד ובניית תכניות אישיות, על מנת לא לוותר על אף תלמיד ותלמידה”.

בעמי אסף מתחנכים 1,583 תלמידים  (ז’-י”ב). מירב, שמנהלת את בית הספר מזה שמונה שנים, אמרה: “אני מודה ונרגשת מההוקרה הגדולה הזו, ששייכת לכל קהילת החינוך שלנו ולמי שהולכות והולכים לצידי יום יום – הצוות החינוכי יוצא הדופן, התלמידות והתלמידים, ההורים ושותפיי במועצה האזורית דרום השרון  ובפיקוח משרד החינוך. זו זכות להוביל את בית חינוך עמי אסף ואני מודה על כך מידי בוקר, עם כניסתי בשעריו”.

המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך מפקח על בתי ספר אזוריים במועצות האזוריות, כפרי נוער ופנימיות חינוכיות בכל הארץ.

לראשונה, השנה, מוענק פרס חינוך למנהלות ומנהלים פורצי דרך על תרומה יחודית לחינוך. תפקידם המרכזי של מנהלי מוסדות החינוך הוא להנהיג חינוכית ופדגוגית. בהיותם מנהיגים הם רואים את המערכת על כל ממדיה, יוצרים חיבורים, ופועלים לחינוכם, ללימודם ולהצלחתם של כל התלמידים.

הפרס מוענק למנהלים לפי מספר תבחינים ובהם, מנהיגות פדגוגית, תרבות ארגונית, אקלים חינוכי, שותפויות וממשקים, והיבטים אישיים.

בראש ועדת הפרס עמדה המפקחת יעל הורוביץ, וחבריה: שרית דור, המפקחת על אגף הפדגוגי במינהל, יעקב שבות, מפקח על החינוך הממלכתי-דתי, והמפקחות ענת זמל, ג’ודי סגל, לידיה פרנק ומירב טל.

תגובות