ילדי גן אנקור מכפר סבא, עם בני משפחתם יצרו אומנות ורעיונות קסומים

לקראת יום המשפחה, החליטו בגן אנקור להזמין את ההורים ל”מוזאון” בהשראת האומנית היפנית יאיוי קוסמה, שתערוכתה הרב יודעת מוצגת בימים אלה בישראל.

לחצו כאן להצטרפות לקבוצת כפר סבא שלנו

כל 3 זוגות הורים נכנסו לגן בליווי ילדיהם, שהסבירו להם את התהליך שעברו במשך 3 חודשים, בהכנת יצירות בהשראת האומנית, כגון: דלעות מנוקדות, ניקוד ריהוט, הכנת שטיח מפסטה  וכדורי כסף ועוד.

ילדי גן אנקור

 

ומי עומד מאחורי הרעיון? שלושה מילדי הגן, שביקרו בתערוכה של קוסמה, חזרו נפעמים וסחפו אחריהם את כל הגן, בליווי של אסתי שביט הגננת ומרים אלייאסזאדה הסייעת
שמובילות ביחד את רעיון הגן העתידי.

וההורים? הם זכו לסיור מעשיר במוזאון הילדים, שבסופו חיכתה להם חנות מזכרות, עם הפתעות מעשיי ידי הילדות והילדים – והכל מחומרים טבעיים, כיאה לעיר שמקדמת שמירה על הסביבה

אסתי שביט גננת הגן “אני מסתכלת על הגן שלי כגן הוליסטי שבו כל ילד וילד הוא יחיד ומיוחד וכולנו קהילה אחת גדולה שבה גם ההורים משתתפים ושותפים לרעיונות. כמובילת הרעיון של הגן העתידי אני מנסה לדוג רעיונות של ילדים ולתת להם ביטויי בגן בתחומים השונים. אני כל הזמן מקשיבה וצופה בילדים ומנסה לקלוט מה בוער בתוכם ורלוונטי עבורם ומתוך זה לצאת . במקרה של הפרויקט הזה אפשרתי לילדים לתת ביטויי לרגשות שלהם דרך האמנות. דרך היצירה למדנו על מחזור שכן החומרים שבהם השתמשנו ליצירות המגוונות היו מחומרים ממוחזרים כגון: נייר טואלט, דלעות שנשרו מעץ הקוגליה (עץ הנקניקים), ניירות ממוחזרים וכו'”.

 

 

 

 

 

 

 

 

הילדים שיזמו התערוכה

 

 

מאת: אירית מרק

תגובות