עיריית כפר סבא משדרגת את זירת השירות באתר העירוני

בימים אלה, משיקה עיריית כפר סבא את זירת השירות החדשה, שירות דיגיטלי עירוני ייחודי באתר העירייה במסגרתו יכולים כל תושבת ותושב לקבל מידע עירוני במגוון תחומים. הזירה החדשנית שפותחה ע”י יחידת השירות בשיתוף עם אגף המחשוב, מאפשרת למשתמשי האתר לאתר את כל השירותים העירונים בזירה אחת אחידה נוחה לתפעול.

הזירה מספקת בלחיצת כפתור אחת את הטפסים העירוניים, מספקת מידע לגבי אופן יצירת הקשר ביחידות העירייה השונות, מאפשרת לבצע תשלומים שונים, לזמן תורים ומאפשרת גישה למידע מרוכז בנושא ספציפי כגון מידע על ימי פנוי גזם ואשפה, מיקומים של גינות כלבים, בתי מרקחת, כוננים ועוד.

בנוסף, זירת השירות החדשה תספק אפשרות רישום למוסדות החינוך העירוניים, הגשת מועמדות למרכזי העירייה המגוונים,

הזירה אופיינה ע”י ניתוח ומיפוי מעמיק של הרגלי הכניסה לאתר תוך בחינת החיפושים השונים במטרה להתאים את עצמה ככל הניתן למידע שמעניין את התושבים שלנו, הזירה צפויה להתעדכן בהתאם לתקופה ולמידע הרלוונטי אליו. פיתוח הזירה מצטרף לשירות פיתוחים של “חווית לקוח” טכנולוגית חדשנית.

לזירת השירות העירונית: https://www.kfar-saba.muni.il/services/

רפי סער, ראש העיר: “עיריית כפר סבא עוברת בשלש השנים האחרונות מהפכה של ממש בשירות לתושב. באמצעות בירור וניתוח הצרכים בשטח, יצרנו מערכת דיגיטלית מתקדמת המשדרגת משמעותית את הממשק עם התושב. נמשיך לקדם פרויקטים נוספים שיציבו את העירייה בחוד חנית החדשנות, תוך שימת את התושב במרכז”.

סגן ומ”מ ראש העיר עו”ד איתן צנעני ומחזיק תיק השירות: “חדשנות ודיגיטציה מהווים חלק בלתי נפרד מחיינו ובעיקר מהדורות הצעירים בעיר. אנו בעיריית כפר סבא פועלים כדי להתאים את הממשק השוטף עם התושב לצרכי התושבים, למתן שירות מיטבי. לצורך כך הקמנו מערכת חדשנית ומתקדמת. יש לציין כי שדרוג השירות לתושב בדיגיטל הינו תוספת שירות, ואינו מבטל את אמצעי התשלום והממשק הוותיקים יותר עם אגפי העירייה”.

עדי אוליקר, מנהלת יחידת השירות והמוקד העירוני בעירייה: “החלטנו להנגיש לציבור התושבים את כלל שירותי העירייה כך שכל אחת ואחד יוכלו ליצור עימנו קשר, לקבל מידע ולהגיש בקשות שונות לאגפי העירייה. דרך זירת השירות החדשה יוכלו מעתה כל תושבת ותושב לקבל מידע מגוון באיזו מדיה שיבחרו ובזמן שירצו. למען רווחת תושבי כפר סבא ולנוחיותם, הוספנו תוספת של פלטפורמת “מידע” להתמצאות בשירותים הקיימים באתר שעוצבו באותו קו חווית לקוח כמו שירותים נוספים שעיצבנו ופיתחנו בשנה האחרונה. אני מודה לעובדי אגף המחשוב ולעובדי אגף השירות שעמלו על זירת השירות המצוינת שלנו ומזמינה את ציבור התושבים להשתמש לנוחיותם”.

תגובות