כיצד לבחור אחסון אתרים טוב עבור אתר הוורדפרס שלכם?

בחירת האירוח הטוב ביותר עבור הוורדפרס שלכם היא תהליך קשה ולעתים קרובות מדי מבלבל באופן כללי. יש כל כך הרבה אפשרויות, כל כך הרבה ספקים בתחום וכל כך הרבה דעות המבוססות על אנקדוטות. ובאמת, אין דבר כזה “אחסון אתרים וורדפרס הטוב ביותר” מוחלט – יש רק את אירוח אתרים שמתאים לכם בהתחשב בכל היתרונות – מהירות, שירות, תמיכה טכנית בלקוחות ותמחור (כמובן).

 

בהתבסס על הניסיון שלנו בעבודה עם חברות אירוח רבות, יש כמה חברות המתאימות לרוב האנשים. כל החברות הללו מאפשרות להתקין במהירות ובקלות את פלטפורמת הוורדפרס הפופולרית.

 

שיקולים לבחירת אחסון אתרים וורדפרס הטוב ביותר

 

לחברות אירוח יש נקודות חוזקה ונקודות חולשה שונות. חלקם מתמקדים בשירות לקוחות; חלקם על תמחור; חלקם הולכים על ערך כולל; על ידי מתן דגש על כמה תכונות במקביל.

 

חברות אירוח מסוימות מתמקדות על השגת לקוחות חדשים; חלקם מתמקדות על השגת אנשים שמעוניינים באחסון כמותי כדי לאחסן כמה אתרים בו זמנית; חלקם בלקוחות בעלי תקציב גדול שזקוקים לזמני טעינה מהירים במיוחד ואבטחה.

 

כל השיקולים הללו מניחים שאתם רוצים לנהל אתר המבוסס על וורדפרס ולקבל חופש פעולה מוחלט באתרכם. אם אתה מחפשים פלטפורמה חינמית או כוללת – אז כמובן וורדפרס זה הפתרון המושלם עבורכם, והרבה מאוד חברות אחסון אתרים שמות דגש על תמיכה עבור פלטפורמה זו.

 

פירטנו עבורכם כמה מהשיקולים הנלקחים בחשבון בנקודות:

 

שירות לקוחות

 

כולם רוצים לקבל שירות לקוחות מעולה. אבל מתן שירות לקוחות איכותי במגוון ערוצי תמיכה עולה לחברת האחסון כסף, והרבה פעמים חברות אחסון בוחרות לחסוך במקום הזה. אם אתם מרגישים בנוח להשתמש בגוגל ולמצוא פתרונות לבעיות באופן עצמאי, ייתכן שזה לא חשוב לכם כמו תמחור או ביצועים.

 

מספר אתרי אינטרנט / דומיינים / אחסון

 

כמה אתרים אתם רוצים להפעיל בחשבון שלכם? עבור חלק, זה יכול להיות רק אתר אחד. אחרים אולי ירצו אתר בדיקה, אתר תחביב, ואולי אתר אישי. הבחירה שלכם יכולה לשלול כמה אופציות בבחירת חברת האחסון המתאימה.

 

ידידותיות למשתמש

 

יש אנשים שרוצים ממשק אחסון אתרים נקי, חלק וידידותי למשתמש. לחלק לא אכפת מהעיצוב – הם רק רוצים שהכל יהיה שם ויתפקד. ועדיין, לרוב האנשים ממש אכפת מהממשק שלהם – הם רוצים שכל האפשרויות הטכניות יהיו פתוחות לאנשי מקצוע לשימוש לפי הצורך.

תמונה: pexels

מחיר

 

כולם רוצים לקבל עסקה טובה. אבל רק הגדרת התקציב שלכם עוזרת לצמצם את הבחירות שלכם טרם אתם ניגשים לשלב הרכש. תחשבו על מתי שאתם הולכים לקנות מכונית למשל – הקצבת תקציב של 30,000 ש״ח תשלול עבורכם את אופציית הפרארי, לא כך?

 

הדבר השני שיש לקחת בחשבון עם תמחור אחסון אתרים וורדפרס הוא משך הזמן שבו החשבון שלכם מקבל הקפאה. חלק מהמארחים דורשים תשלום מראש למשך שנה (בדרך כלל הם יציעו הנחה) וחלקם מאפשרים לכם לשלם באופן חודשי כל חודש בחודשו.

 

אם אתם צריכים אחסון שיש לו תקופת התנסות, אנחנו ממליצים לכם בחום על חברה ישראלית בשם וואנגוס (VANGUS) המאחסנת את לקוחותיה על גבי שירותי הענן המתקדמים של גוגל קלאוד ומקנה ללקוחות שלהם 14 ימי התנסות בחינם ללא צורך בכרטיס אשראי וללא כל התחייבות.

 

סיכום

 

למרות שכולם רוצים לקבל את העסקה הטובה ביותר, כשזה מגיע לזה, יש בדרך כלל פשרות. מה הדבר היחיד שבאמת יהפוך את חווית האתר שלך למדהימה? שאלו את עצמכם את השאלה הזאת, עיינו בכל הנקודות שציינו לעיל וקבלו החלטה שקולה ומחושבת. בהצלחה.

תגובות

תגובות