נחנכה גינת המשחקים לבונה בשכונת הדרים הוותיקה בכפר סבא

היום (יום ב) התקיימה חניכתה החגיגית של גינת המשחקים לבונה בשכונת הדרים הוותיקה בכפר סבא, גינה חדשה ומושקעת לרווחת ציבור התושבים ועבור ילדי העיר בפרט. בגן נבנו מתקני משחק מודרניים, הצללה, תאורה ומשטח בלימה. כמו כן שולב הגן עם הגינה הישנה הקהילתית הסמוכה ברחוב אלכסנדרוני, והוקמו בה גם פינות ישיבה.

האירוע התקיים במעמדם של ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, סגן ומ”מ ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, דני הרוש, מנכל החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא שגיא חן, מנהלת אגף חברה וקהילה מירב הלפמן, ונציגי אגפי העירייה.

עבודות ההקמה בוצעו בהובלת החכ”ל בשיתוף אגף חזות העיר. הפרויקט שנוהל ע”י דרור פריידין מהחברה הכלכלית, בוצע ע”י קבלן הפיתוח שהציב בגן מתקני משחק של חברת “אלו את ניצן”. עלות הגן הסתכמה ב- 750,000 שקלים והמימון התבצע בשיתוף מפעל הפיס.

ראש העיר רפי סער: “אני שמח להיות כאן ולחנוך את גן המשחקים החדש ברחוב לבונה. כפר סבא שלנו קהילתית ויפהפייה, לא בכדי העיר דורגה במקום הראשון מבחינת שביעות הרצון מאיכות החיים בה. אנו ממשיכים לעמוד בציפיות הגבוהות, לפתח את העיר, לחזק את רמת הניקיון, ולהרחיב את השירותים והמתקנים לציבור הרחב. תושבות ותושבים יקרים, בלבה של מדינת ישראל, באזור השרון הפסטורלי והירוק, נמצאת כפר סבא – העיר הכי טובה בישראל. אני רוצה להודות למנהל הפרויקט דרור פריידין מהחכ”ל ולכל אנשי החברה הכלכלית ואנשי אגף חזות העיר. תודה כמובן גם למפעל הפיס על השותפות למען הקהילה”.

סגן ומ”מ ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, דני הרוש: “הגינה המיוחדת הזו מצטרפת לרשימה ארוכה של גינות ציבוריות במרחבים הירוקים היפיפיים של העיר כפר סבא. אני מאחל לתושבי העיר המקסימים שלנו הנאה רבה בגינתם החדשה, וקורא לכם לקחת חלק בשמירה על המרחבים הציבוריים שלנו ועל ניקיונם, למען כולם. אני מברך את ראש העיר ואת כלל הגורמים שלקחו חלק בהקמה”.

חידוש גן לבונה הוא חלק מיוזמה עירונית גדולת היקף לחדש את הגינות הקהילתיות וגינות המשחקים בעיר  במסגרתה מחדשת ומשפרת עיריית כפר סבא באמצעות החברה הכלכלית את הגינות העירוניות לרווחת תושבי העיר וילדיהם. הקמה זו היא חלק מתוכנית העירייה הרב שנתית לחיזוק והרחבת מתחמי השעשועים וכושר, וכן פיתוח השטחים הירוקים ברחבי העיר לרווחת הציבור. מדובר בפרויקט חסר תקדים בהיקפו.

תגובות