כנס מרגש לבוגרי בית”ר לדורותיהם בכפר סבא ביוזמת ציבי אלון / מאת יואב חביב

גם אחרי שלושים שנות חברות אמיצה… ציבי עדיין מרגש אותי כל יום מחדש. חבר חבר. מענטש מענטש. צדיק צדיק. אדם אדם. איש איש. כמעט אמרתי תופעת טבע… בגין העובדה שליבו גדול יותר מגופו. קצרה היריעה מלפרט חברות כה ממושכת ואוהבת ובטח לא נסכם על רגל אחת פעילות משותפת של שנות דור.
טלפון מציבי… יואב אני מקיים כנס בוגרים של בית”ר כפר סבא. אני מבקש שתנחה את הערב. אם מאן דבעי יכול לאמר לציבי לא…שיקום. וכך מצאתי עצמי עם המיקרופון ביד על בימת אולם הכנסים. ” חאן באבא ” בתעש 14 במושבה האהובה שלנו. לוקיישן מדהים ומדוגם להפליא. ומכיוון שאני מכיר את בית”ר כפר סבא המתחדשת מיום היווסדה.
הרגשתי בבית בין חברים מופלאים וצדיקים אחד אחד. לא אזכיר שמות בכדיי שלא אשכח איש מיקיריי… ולכן.. בואו נחזור לציבי. ציבי אלון. לא אפריז באם אומר שבמפעל חיים של ציבי עסקינן. בית”ר שלומי כפר סבא. אגב אני הייתי היו”ר היחידי בארץ… כולל הפועל כפר סבא שזכה להיות הכרוז של… בית”ר כפר סבא…וגם זה חלום שציבי הגשים עבורי.
ציבי…בסיוע חברים טובים ואנשים מופלאים עם לב רחב… הקים מודל ייחודי יחיד ומיוחד במחלקת הנוער דאז של בית”ר שלומי כפר סבא. מועדוניי כדורגל יש לרוב…את המודל של חברי האהוב ציבי אלון איש טרם הצליח לחקות עד עצם היום הזה.
פרויקט ששילב כדורגל. לימודים ותנועת נוער חברתית עם מועדון נוער מופלא שהוקם ביוזמה ובסיוע של מי שהיה אז סגן ראש העיר קובי אוחיון.
ואומר רק זאת… מפעל חייו של ציבי וחבריו הניב פירות יקרים מפז… והחבר’ה מהפרויקט הם היום טייסים. קצינים בצבא ובכוחות הביטחון. מנהלים במשק ואנשיי הייטק. זה לא מובן מאליו ומפאת צנעת הפרט… לא אפרט.
אז תודה ענקית ליהודית וציבי אלון על הפקה לעילא ולעילא של כנס הבוגרים בית”ר שלומי כפר סבא. כבוד ועונג היה לי להנחות את הערב המושלם בחאן באבא. כנס מעצים. מרשים. מחזק. מרגש. מופלא. חברי. סנטימנטלי. כנס כנס. נא רשמו את השם ציבי אלון….אם במקרה יש עדיין במושבה…אחד שלא מכיר אותו. ציבי חברי האהוב. שנס מותנייך. העבודה לא תמה. יש עדיין מספיק ילדים ובניי נוער הזקוקים ליוזמות הברוכות שלך. אוהב אותך אח בלב. ואתן ואתם חברות וחברים שלי… זכרו רק זאת… רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שלכן ושלכם. יואב.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏8‏ אנשים‏, ‏אנשים עומדים‏‏ ו‏בתוך מבנה‏‏
כנס בוגרי בית”ר

תגובות

תגובות