חודש האישה הבינלאומי בהוד השרון

עיריית הוד השרון והוועדה למעמד האישה ושוויון מגדרי מזמינות את התושבות והתושבים להשתתף בשלל אירועים ומפגשים מרתקים לרגל יום האישה הבינלאומי החל ב-8.3.2022.

בין האירועים שיתקיימו במהלך חודש מרץ:

הרצאתה של העיתונאית והרופאה דוקטור הילה קורח – “כמה זמן יש לנו”.
מופע – מפגש מעצים של סי היימן וליהיא לפיד – “מחברות צלילים למילים”.
יום עיון – “שיח נשים – הוד השרון”.

מופע של הכנרת, הזמרת והמלחינה, טניה וינוקור “מסביב לעולם בארבעה מיתרים”.
“לקרוא בשמך”, בנות ובני נוער מספרים ומציגים את סיפורן של נשים פורצות דרך מהעיר, בהובלת ויצ”ו הוד השרון.

הצגת ילדים – פרידה קאלו: “כשאומנות פוגשת סיפור”.

ועוד מגוון של אירועי ספורט, הרקדה וסדנה להגנה עצמית לנשים ונערות.

פרטים והרשמה באתר העירוני.

ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי: “שוויון מגדרי איננו צורך של נשים בלבד, אלא של החברה כולה. חברה שוויונית היא חברה טובה יותר לכל חבריה, כי היא חברה של שוויון הזדמנויות שבוחנת א.נשים לפי כישוריהם, ולא בהתאם למגדר או מוצא. בעיריית הוד השרון אנו עושים את מירב המאמצים כדי לחזק את השוויון המגדרי. 66% מהדרג הניהולי בעירייה הן נשים, ואנו גאים בכך מאוד. ב- 8 במרץ אנו מציינים את יום האישה הבינלאומי, המוקדש לחיזוק המודעות לצורך בשוויון ולפועלן של נשים שנאבקו וממשיכות להיאבק למען שוויון זכויות. משימתנו החברתית והמוסרית היא לקדם שוויון מגדרי, חברתי, כלכלי ופוליטי, ולהיאבק באלימות ממנה סובלות נשים רבות בחברה הישראלית”.

סגנית ראש העיר עו”ד כנרת אלישע כהן: “האירועים, ההרצאות והמפגשים במהלך החודש הם רק חלק אחד מהעשייה העירונית הענפה והשוטפת לאורך כל השנה לקידום שוויון, העצמת נשים, וכמובן מאבק באלימות כלפי נשים. היום הזה הוא רק הזדמנות נוספת לקדם מודעות לחשיבות השוויון המגדרי בכל תחומי החיים, על מנת שנגיע ליום שבו לא רק נציין את הצורך בשוויון, אלא נחגוג את השוויון עצמו”.

תגובות