מרגש: מאות חיילים קיבלו משלוח מנות מילדי הגנים בכפר סבא

ילדי הגנים בכפר סבא הכינו משלוחי מנות לחיילים

מאות חיילות וחיילים זכו לקבל מילדות וילדי גני הילדים בכפר סבא משלוח מנות מתוק ומושקע לכבוד חג הפורים. היוזמה העירונית היא פרי של שיתוף פעולה בין מחלקת החינוך הקדם יסודי בעירייה יחד עם הגננות, בשיתוף פיקוח משרד החינוך ומרכז הצעירים בכפר סבא.

במסגרת שיתוף הפעולה המרגש, לקחו חלק ביוזמה גני הילדים הבאים: גן נרקיס, גן שוהם, גן אננס, גן תלתן, גן השושן, גן לוטם, גן ברקת, גן ערבה, גן יקינטון, גן הכרם, גן תבור, גן חרצית, גן ארז, גן אורן, גן חרוב, גן לוטוס ועוד.

בברכה שצירפו ילדות וילדי גן אורן למשלוחי המנות לחיילים נכתב: “לחיילות ולחיילים היקרים שלנו, תודה שאתם שומרים עלינו. חג שמח ומבדח”. גם ילדות וילדי גן הכרם איחלו לחיילים: “חג פורים שמח, בריאות איתנה, תשמרו על עצמכם ותחזרו הביתה בשלום”.

לאחר שארזו את משלוחי המנות וקישטו אותם, הועברו החבילות מהגנים אל מרכז הצעירים בכפר סבא, שיצר קשר עם הבסיסים והעביר להם את משלוחי המנות החגיגיים.

ראש העיר רפי סער: “התגייסות גני הילדים לפרויקט הכנת משלוחי המנות לחיילות ולחיילים מעוררת הערכה. הצוותים החינוכיים שלנו, שעבדו עם ילדות וילדי הגנים על המתנות וכתבו יחד אתם ברכות חגיגיות, כדי לשמח את החיילים, הם גאווה עירונית. אני מברך על היוזמה העירונית הנפלאה שתשמח כל כך הרבה חיילים לכבוד חג הפורים. שיהיה לכולנו פורים שמח ומבדח”.

אסנת חכמון, מנהלת אגף החינוך בעיריית כפר סבא: “יוזמה מקסימה של ילדות וילדי הגנים ושל צוותי החינוך שלנו בעיר. אגף החינוך בעיריית כפר סבא תמיד שמח לקחת חלק ביוזמות של נתינה ובעיקר כשמדובר בחיילות ובחיילי צה”ל. תודה למחלקת הגנים בעירייה, לגננות הנפלאות שלנו, לסייעות ולהורים שלא חששו להירתם גם הפעם. חג שמח לכולם”.

תגובות