חילוץ רכב – שירות שאתם חייבים אותו

חילוץ רכב – שירות שאתם חייבים אותו

אתם מחובבי הרכבים? רוב הסיכויים שאתם מודעים לעובדה שיש לא מעט מצבים שבהם אתם יכולים להיתקע עם הרכב ממגוון של סיבות. ולכן, מומלץ תמיד שיהיה לכם מספר טלפון של אנשי חילוץ רכב מהירים, זמינים שיכולים להגיע גם לכל מקום. בסך הכל, אלו תקלות שלעולות לקרות בכל סוג של כביש, ולכל רכב החל ממשאיות, אופנועים, אוטובוסים, רכבי שטח ועוד. לא כל חילוץ חייב להסתיים בהעברה אל מגרש פירוק, אך גם אם כן, זהו לא סוף העולם.

חילוץ רכב
freepic

חילוץ רכב – מתי זה קורה?

בין אם אתם כבר נמצאים בתהליך שבו פניתם אל קונה רכבים לפירוק לאחר חילוץ רכב ובין אם לא, תמיד טוב לדעת מה הן הסיטואציות שאתם תזדקקו לחילוץ הרכב שלכם גם לרכבים הבאים:

  • רכב נעול שאי אפשר להתניעו וצריך גם לגרור אותו למוסך
  • רכב שהתחבר בתוך דרך עפר, בוץ ושקע, וזקוק לחילוץ חיצוני על מנת להשתחרר
  • רכב תקול שאי אפשר לתקן אותו וזקוק לגרירה על מנת לנסוע לתיקון ואבחון.

 

אם הביטוח שבו אתם מבוטחים כולל בתוכו גם חילוץ רכב צרו קשר עם חברת הביטוח שלכם. חברת הביטוח כבר תדע לדאוג למה שאתם צריכים. אם אתם מבוטחים בביטוח שאין בו שירותי חילוץ, תוכלו לפנות אל שירות חיצוני מתאים ולהבין בדיוק מה תנאי השירות שאתם יכולים לקבל. 

חילוץ רכב – חשוב להיות מלווים באנשי מקצוע

כמו כל שירות שאתם שוכרים, ובודקים על אנשי המקצוע, גם כאן חשוב שתעשו את אותו הדבר בדיוק. אל תשכרו שירות שאין לכם עליו המלצות, חוות דעת או ביקורות. וודאו היטב האם השירות מקצועי, מכיל, והכי חשוב, זמין ומגיע לכל מקום. 

 

ישנם פרמטרים מרכזיים שחשוב לבדוק כמו האם החברה מגיעה לכל מקום, האם החברה בעלת שירותי גרר. האם השירות כולל גם סופי שבוע וחגים, האם השירות הוא ל24 שעות. תוך כמה זמן מגיעים מרגע פתיחת הקריאה, והאם לחברה יש את כל המכשור המתאים. וכמובן, האם יש לאותה חברה גם ניסיון עם מגוון של סוגי הרכבים. 

 

הכי חשוב, לוודא שהחברה אמינה. הביטחון שלכם כאן עומד על הסף, על החברה להיות לפני הכל בעלת אמינות ברמה גבוהה. חילוץ רכב הוא לא עניין של מה בכך, על כן יש לוודא שלחברה יש את המכשור המתקדם והבטיחותי ביותר עבור הרכב שלך. קבלו על כך גם חוות דעת אישית, וודאו את המקצועיות ושוחחו גם עם לקוחות קודמים, ולקוחות הווה. 

 

מהרגע שיהיה לכם איש מקצוע שאתם יכולים לסמוך עליו, החיים שלכם יראו אחרת. חברה מקצועית, רצינית, שתוכל להגיע לכל מקום בארץ ולהיות זמינה ל24 שעות, תעניק לכם את מלוא היכולת ליהנות מנסיעות בטוחות ורגועות ובכל רכב שתבחרו בו. בכל סגנון, ובכל מקום. 

 

‘שי עסקי רכב’ הינה חברה אמינה העוסקת בחילוץ רכבים, ואף בתחום מכירת רכבים לפירוק כאשר היא בעלת ניסיון וותק עשירים של מעל עשרים שנים בתחום הרכב. חילוץ, גרירה, או ליווי בנוגע לרכבים לפירוק, הנושא שאתם זקוקים לו בסיוע לא משנה את העובדה שבכל מקרה, תקבלו יחס אדיב, אישי, וליווי ומענה בכל שאלה מתחילת התהליך, ועד לסופו, על מנת שתהיו הכי מרוצים שאפשר.

תגובות

תגובות