פתרונות הצללה מתקדמים למרפסת ולגינה

פתרונות הצללה מתקדמים למרפסת ולגינה

מה כולם רוצים מהאירוע שלהם? חוויה זכירה ומיוחדת, תמונות יפות ובילוי איכותי. כדי להשיג את כל אלו, כל הפרטים חשובים ונחשבים ובראשם הציוד הכולל והגדול כמו פתרונות הצללה. מדוע כדאי לתכנן את האירוע דווקא מסוגיית הצל ואיך היא תשפיע על האירוע שיצרתם?

תמונה: Bambuk-events.co.il

אירועים בחיק הטבע ותחת כיפת השמיים נחשבים להפקות איכותיות, מרשימות ונחשקות, שמותירות אחריהן עניין ייחודי. אלו אירועים שיוצאים בדרך כלל מהקופסה וגם מארבע הקירות של אולמות האירועים הסטנדרטיים, שומרים על אסתטיקה גבוהה ומציעים קונספט שקשה להתעלם ממנו. 

על הדשא, בחורשה או ביער, המדבר או חוף הים – כשמדובר באירוע חשוב וייחודי, כל אלו באים בחשבון. אבל מעבר לעיצוב המושלם והירידה לפרטים הקטנים, יש מספר אלמנטים שהאירוע שלכם מוכרח להכיל, כאשר הראשון שבהם הוא אמצעי הצללה גדול ואיכותי.

הצללה בהפקות חיצוניות היא מאסט

השוק הישראלי מציע מגוון רחב למדי של פתרונות הצללה, כולם נועדו בראש ובראשונה לאירועי יום קיציים בשמש הקופחת. יחד עם זאת, ככל שענף האירועים המשיך להתרחב, נוצר הצורך בהצללות ייחודיות גם לאירועי ערב או חורף, שבהם מזג האוויר עשוי לשבש את הבילוי. 

כיום ניתן למצוא סוגים רבים של מוצרים להצללה ולקירוי החל משמשיות יפות ופשוטות שנותנות צל מוצלח לפינת הזולה באירוע העובדים ועד אוהל הצללה ענק שמתפקד כמתחם קבלת הפנים בחתונה שמתקיימת בחורשה טבעית. 

משרתת את כל סוגי האירועים

מכיוון שאירועים בטבע ובמקומות חיצוניים אינם חריגים, צריך להביא בחשבון בתכנון האירוע את כל צרכי המוזמנים כשבראשם פתרון ההצללה. ההצללה היא למעשה זו שמגדירה ותוחמת את האזור שבו מתקיים האירוע, משרטטת את גבולותיו הפיזיים והתצורה האסתטית ומגדירה את הרעיון שעומד מאחוריו, כך שבלעדיה יהפוך האירוע לחסר ייחודיות. 

למעשה, מארגני האירוע יוכלו להשיג מטרות רבות על ידי פתרונות הצללה שונים, כמו למשל גיבוש ומינגלינג בין עובדים ושותפים פוטנציאליים או ניתוק ואסקפיזם למשך כמה שעות מהשגרה הלחוצה.

הקמת ההצללה אף קורצת למשתתפים כיצד לנהוג בתוך מתחם האירוע: האם מדובר במקום פתוח שבו התנועה חופשית, או שמא במתחם סגור המנוהל תחת זמנים מדויקים ופעילות מוגדרת. 

סוגי הצללה והתאמתם

פתרונות הצללה מתקבלים בשלל גדלים וצבעים ומתאימים להשכרה בכל עונה. יחד עם זאת, הבחירה הפופולרית ביותר היא ברשתות צל בצבע טבעי, שמספקות עד 80% צל לאירועי הקיץ. רשתות אלה נחשבות לחזקות ובטוחות במיוחד, מיוצרות בישראל (מוצר כחול-לבן) ומתקבלות ברמת גימור גבוהה מאוד, המעניק מכובדות ורושם לכל סוגי האירועים. 

בנוסף, כל יריעת הצללה מביאה בחשבון גורמים שונים כמו מזג האוויר ורוחות בפרט, סוג הקרקע שעליה תוקם ההצללה וסוג האירוע עצמו. כאשר מעורב בהקמת האירוע תכנון נכון ומדויק, ניתן יהיה לשמור כראוי על כיווני ומעברי אוויר, שמירה על השטח והסביבה, כניסות ויציאות משטח האירוע וכמובן המראה הוויזואלי והאסתטי שלו. 

בשלב הבא, יהיה ניתן לתאם את זמני ההקמה והפירוק ולהיערך בהתאם ליתר הספקים וליתר פעולות ההקמה הנדרשות כמו ריהוט, תאורה, הגברה, קייטרינג ועוד. 

תכנון והקמה של פתרונות הצללה מעולים

חברת במבוק מתמחה בתכנון והקמה של פתרונות הצללה לאירועים חיצוניים והפקות בטבע וצברה ניסיון עשיר ומשמעותי בליווי תפעולי של עבודת ההקמה בשטח, מענה מדויק לדרישות כל אירוע ומתן פתרונות נלווים כמו השכרת ציוד לאירועים. החברה הוקמה מתוך תשוקה גדולה לחיבור שבין אדם ואדמה ומציעה התאמה מקצועית של פתרונות הצללה איכותיים לכל סוגי האירועים. 

תגובות

תגובות