החופשה המושלמת בחיק הטבע – קמפינג ורפטינג בירדן

החופשה המושלמת בחיק הטבע – קמפינג ורפטינג בירדן

 

בבואנו לתכנן חופשה או טיול בארץ עומדות בפנינו אפשרויות רבות ושונות, כל אחת אטרקטיבית ומסקרנת בצורה שונה. עבור מי שמתעניין בטיול והרפתקה של ממש בחיק הטבע הישראלי, מומלץ בחום לבחון את האפשרות של חופשת קמפינג ורפטינג בירדן. מבחינות רבות זו יכולה להיות חופשת הטבע האולטימטיבית, והיא יכול להתאים לכולם, לא רק ל”חיות השטח” שבינינו

 

מה הופך חופשת קמפינג ורפטינג בירדן לחופשת הטבע האולטימטיבית, וכיצד זו יכולה להיות אפשרות נוחה ומתאימה עבור כל אחת ואחד מאיתנו, גם אם אין לנו בכלל ציוד קמפינג בבית?

 

השילוב המושלם לחופשה בחיק הטבע – רפטינג וקמפינג בנהר הירדן

אזור נהר הירדן הוא מפינות הטבע הייחודיות והמרהיבות ביותר שבכל ישראל. נהר שופע צמחייה וחיים מקומיים, על שלל יובליו שופעי הטבע. במיוחד באזור הגליל העליון עובר נהר הירדן באזורים ירוקים ומרהיבים ביופיים, המהווים יעד מבוקש לתיירים ומטיילים רבים, מסיבות מובנות. לכן, שהייה באזור זה לאורך כמה ימים של טיול או חופשה בצפון יכולה כבר להבטיח לנו את חיק הטבע המרשים והמרהיב ביותר בארץ, כזה שלא ישאיר אותנו אדישים…

בנוסף לכך, החוויה של רפטינג בירדן ו/או קייקים היא חוויה מלהיבה בפני עצמה – אפשרות למסלולים באורכים שונים במסגרתם אנו חותרים בקייק או סירת רפטינג במורד הנהר. כתלות בזרימה באותה עונה של השנה, כמו גם במיקום בנהר עצמו, כך עוצמת הזרימה ומידת האתגר שבמסלול. בכל מקרה אין כל סיבה לחשוש – מי שמעוניין יכול להישען לאחור ואפילו להרים רגל על רגל ולתת לזרם לקחת אותו כל הדרך, בעוד אחרים וודאי ישמחו יותר לחתור ולהתקדם במהירות. כלומר, מדובר במסלולים המאפשרים לכל אחת ואחד ליהנות מהחוויה שמדברת אליהם יותר.

בנוסף לכך, האפשרות לרחוץ ולטבול במי הנהר ככל העולה על רוחנו מהווה אטרקציה בפני עצמה, בעיקר בעונת הקיץ החמה.

קרדיט לתמונה: קייקים כפר בלום

 

קמפינג נעים ונוח במתחם מסודר

ומה בנוגע לקמפינג בירדן? הבטחנו כי כל אחד ואחת יכולים לצאת לחופשת קמפינג שכזו, גם אם אין להם בבית אפילו פריט אחד של ציוד לקמפינג (כמו אוהל או מזרון שטח).

ובכן, במתחמי קמפינג מסודרים שניתן למצוא בצפון בקרבת נהר הירדן ומסלולי הרפטינג והקייקים ניתן להתארח בחיק הטבע, אך עם כל התנאים והנוחות שאנחנו צריכים ורוצים בקמפינג – אוהלים גדולים ומוגנים מפני מזיקים, מקלחות חמות, שירותים נקיים, מטבח בו ניתן לבשל ארוחות, פינת מנגל ומדורה, אזורי מדשאות בהם ניתן לשבת בכיף ועוד. וכל זה כאמור במרחק קצר מהנהר עצמו, ומסלולי הרפטינג והקייקים. 

כך, אינכם חייבים להביא ציוד מהבית או לדאוג לכל דבר קטן שלא יחסר לנו בשטח – מתחם הקמפינג המסודר דואג עבורכם להכל, ומאפשר לכם לישון בחוץ ובקמפינג באזור היפה ביותר בארץ, אך גם ליהנות מנוחות מקסימאלית.

לפרטים נוספים אודות אפשרויות קמפינג הכנסו לאתר קייקי כפר בלום לכתובת 

https://www.kayaks.co.il/קמפינג-בצפון/

תגובות

תגובות