עבודות שדרוג נרחבות בגינה הציבורית ובשבילי ההליכה סמוך למרכז קהילתי גלר יוצאות לדרך

עבודות שדרוג נרחבות בגינה הציבורית ובשבילי ההליכה סמוך למרכז קהילתי גלר יוצאות לדרך

כחלק ממדיניות חידוש ושדרוג המרחב הציבורי, שמוביל ראש העיר רפי סער ברחבי העיר כפר סבא כולה ובשכונות הוותיקות המזרחיות בפרט, ולאור תום עונת החורף, יוצאת עיריית כפר סבא במהלך שדרוג נרחב ומהותי בשבילים בגינה הציבורית המקיפים את המתנ”ס הקהילתי על שם זאב גלר שבשכונת יוספטל.

העבודות יחלו ביום ראשון ה- 03/04/2022 וימשכו כארבע ימים עד ליום רביעי, ה-06/04/2022 ובזמן העבודות לא ניתן יהיה לעבור בשבילים. עיקר העבודה תתקיים בחלקם הדרומי של שבילי הגינה מאזור גינת המשחקים ועד אזור אנדרטת חטיבת אלכסנדרוני. ההגעה למתנ”ס תתאפשר מכיוון רחוב מור ומרחבת קולנוע חן. לפיכך, בעת הזו תתקיים פעילות מצומצמת במתנ”ס.

ראש העיר רפי סער: “כפי שהתחייבתי בעבר, שכונת יוספטל משנה את פניה וכעת הודות לשדרוג הגינה סביב המרכז הקהילתי המקומי, יזכו תושבי השכונה הוותיקה לסביבת שבילים מחודשת עם נוף ירוק יותר, מסודר ונעים יותר. ביחד אנחנו מזניקים קדימה את השכונות הוותיקות.”

סגן ראה”ע איתן צנעני, מחזיק תיק השכונות בעירייה: “אין ספק כי העיר מצויה כיום בתנופת עשייה והתפתחות. כחלק משפצור רחבי העיר, אנו נותנים דגש על שדרוג השכונות הוותיקות. אני מברך על הפיתוח שזוכים לו תושבי שכונת יוספטל בסביבת מגוריהם. נמשיך לחדש ולשפר את השכונות הוותיקות”.

תגובות