לכבוד 30 שנה לפטירתו של מנחם בגין, הוקרן בכפר סבא הסרט “המהפך- סיפורו של מנחם בגין”
לכבוד 30 שנה לפטירתו של מנחם בגין, הוקרן בכפר סבא הסרט “המהפך- סיפורו של מנחם בגין”
לציון 30 שנה לפטירתו של מנחם בגין ז”ל, נערכה אתמול (יום שני) במרכז גלר בשכונת יוספטל הקרנת הסרט “המהפך- סיפורו של מנחם בגין”. האירוע התקיים במעמד סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך הציוני, אורן כהן ובהשתתפות עשרות תושבי כפר סבא שהגיעו לאירוע המכובד.
הקרנת הסרט נערכה כחלק מפרויקט 30 על 30, יוזמה של המרכז למורשת בגין לציון 30 שנה לפטירתו. במסגרת הפרויקט הארצי, מוקרן במהלך החודש הסרט ב- 30 ישובים ברחבי הארץ, המאפשר התרשמות מ והמספק היכרות מרתקת עם זוויות נוספות וחדשות עם דמותו של מנחם בגין.
הקרנת הסרט “המהפך” היא המשך לשת”פ פורה בין עירית כפר סבא ומרכז גלר לבין מרכז מנחם בגין במסגרתו נערכו בעיר סדרת הרצאות, רצף מפגשים שבועיים שעסקו בכמה נקודות מרכזיות בחייו המקצועיים של מנחם בגין, השזורות בתולדות היישוב והמדינה כולה.
*סגן ראע”ה אורן כהן, מחזיק תיק החינוך הציוני*: “אנו ממשיכים במסורת התכנים והפעילויות האיכותיות לאורך תחנות היסטוריות משמעותיות בתולדות מדינת ישראל. אני מברך על כך שהצלחנו להביא את הסרט על ראש הממשלה השישי של מדינת ישראל, מנחם בגין ז”ל לשידור בעירנו כפר סבא, בין 30 הערים שזכו להקרין את הסרט. בכפר סבא זוכרים בגעגוע את בגין המנהיג, מפקד האצ״ל במלחמת העצמאות, האיש שהביא שלום עם מצרים, משקם השכונות ומקרב הפריפריה”.
את מרכז גלר מעטרות בעת זו תמונות מתערוכתו של ישראל הראל, המוצגת זו הפעם השנייה בכפר סבא. התערוכה מונה 7 קולאז’ים מחייו של בנימין זאב הרצל שהקדיש האמן למרכז גלר לכבוד 30 שנה לפטירתו של מנחם בגין ז”ל. בטרם הגעתה לעיר, הוצגה התערוכה 3 פעמים באירופה; בבאזל, וינה ובג’נבה ופעמיים בירושלים, הן בגלריית משרד החוץ והן במוזיאון הרצל

תגובות