ביוזמת סגן ראש העיר, מחזיק תיק הספורט, אורן כהן:משלחת משפחות מיוחדות מכפר סבא תצפה במשחק מכבי תל אביב בכדורסל
שלחת משפחות מיוחדות מכפר סבא תצפה היום במשחק מכבי תל אביב בכדורסל
היום (יום ב) יצאו במסגרת מיזם מיוחד של אגף השירותים החברתיים- קהילתיים בעירייה, קבוצה של משפחות מיוחדות מכפר סבא לצפייה משותפת במשחק כדורסל בין מכבי תל אביב נגד גלבוע גליל בהיכל נוקיה בתל אביב.
היוזמה הנפלאה היא של סגן ראה”ע ומחזיק תיק הספורט אורן כהן, שארגן את המשלחת ע”י קידום שיתוף פעולה בין עיריית כפר סבא לבין קבוצת מכבי תל אביב שנעתרה לבקשתו המבורכת והעניקה כרטיסים למשחק עבור הילדים ומשפחותיהם, והארגון של המהלך נעשה ע”י המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות באגף שירותים חברתיים- קהילתיים בעירייה.
לאחר שראש העיר רפי סער וסגנו אורן כהן בירכו את המשפחות ואיחלו להן הנאה במשחק הכדורסל, יצאה ההסעה המאורגנת מעיריית כפר סבא לתל אביב. לפני המשחק, צפויה הקבוצה לבקר במוזיאון קבוצת מכבי תל אביב.
בטרם יציאתם, זכו הילדים המיוחדים להצטלם עם הגביע העירוני ועם צלחת האליפות של נשים הפועל כפר סבא.
ראש העיר רפי סער: “הקהילה הכפר-סבאית שלנו מאופיינת במשפחתיות, בחום וקבלת האחר, ובהתגייסות למען כל אחת ואחד המתגוררים בעיר. אני גאה לעמוד בראש עיר שוחרת ספורט ואשר מקיימת פעילויות המקרבות בין כל תושביה ומחברות בין האוכלוסיות השונות בעיר. תודה רבה לסגני, אורן כהן על היוזמה הנפלאה. אני מאחל לכולכם הרבה הנאה במשחק היום, ומקווה שננצח”.
סגן ראה”ע ומחזיק תיק הספורט אורן כהן: “אני שמח על הזכות שהייתה לי להעניק לכם אפשרות לחוות משחק של מכבי ת”א, הקבוצה הטובה ביותר בישראל בכדורסל. כפר סבא היא עיר של קהילה שתמיד נרתמת למען אחרים, אני מודה לאגף שירותים קהילתיים חברתיים שעמלו על המהלך. שמחתי לקבל את פניכם כאן היום, אני מאחל לנו בשם עובדי העירייה כולם משחק מהנה ומעניין”.
בתום האירוע בעיריה, הקבוצה יצאה בליווי סגן ראש העיר אורן כהן למשחק הכדורסל
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏אנשים עומדים‏‏ ו‏בתוך מבנה‏‏

תגובות