הרמת הכוסית לחג עם מתנדבי כפר סבא החלה בדקת דומייה לזכר איתם מגיני ותומר מורד הי״ד

הערב (יום ב) נערכה בבית המתנדב בכפר סבא, הרמת כוסית חגיגית לכבוד חג הפסח. האירוע התקיים במעמד ראש העיר רפי סער, סגן ומ״מ ראה״ע דני הרוש, חבר המועצה ומחזיק תיק הגמלאים אברהם ממה שיינפין, מנהלת אגף שירותים חברתיים- קהילתיים רוזי נוימן ומנהלת תחום העבודה הקהילתית והתנדבות בעירייה, סילביה בקר גלמן.

את המפגש החלו הנוכחים בדקת דומייה לזכר הנרצחים בפיגוע בבר האילקה בתל אביב, איתם מגיני ותומר מורד הי״ד. לאחר הברכות, הרימו המתנדבים והמכובדים לחיים לכבוד חג הפסח.

ראש העיר רפי סער: ״הנדיבות והנתינה היא היצירה הגדולה ביותר של רוח האדם. אין עוד עיר כזו, שיש בה כל כך הרבה מתנדבים שעושים כל כך הרבה למען החברה הקהילה ולמען כולנו. מגיעה לכם תודה גדולה מכל תושבי העיר כפר סבא. הרבה מאד בשורות טובות לפנינו, לרגל חג האביב, אאחל לכם חג שמח״.

יו״ר מועצת ארגוני המתנדבים, מאיר אהרוני: ״האנשים המאושרים ביותר הם לא אלה שמקבלים יותר אלא דווקא אלה שנותנים יותר, ואתם כל הזמן נותנים. הרצון לעזור לאחר היא מבורכת, יוזמות של חברי המועצה מתקבלות בברכה ע״י ארגוני המתנדבים, גם הקשר בין הארגונים מתהדק, מה שמוביל לשיתופי פעולה רחבים ומשמעותיים בעירנו. חג פסח שמח״.

תגובות

תגובות