עיריית כפר סבא בקול קורא לאמניות ואמנים שיציירו ויקשטו את מאגרי המים העירוניים

עיריית כפר סבא בקול קורא לאמניות ואמנים שיקשטו את מאגרי המים העירוניים ויפיחו במרחב הציבורי העירוני רוח חיים צבעונית

במסגרת היערכות לחגיגות 120 שנה להיווסדה של העיר כפר סבא, וכחלק מחזונה הירוק, הצעיר והסביבתי, יוצאת בימים אלה עיריית כפר סבא באמצעות אגף תרבות בחברה לתרבות לקול קורא בחיפוש אחר אומניות ואומנים שיציירו על מאגרי המים ברחבי העיר.

במטרה לקשט ולסגנן את המרחב הציבורי, ולהפיח בו רוח חיים צבעונית, מזמינה העירייה אומנים ואומניות מקומיים להגיש הצעות לציורים על מאגרי מים ברחבי העיר כפר סבא. מדובר במאגרי מים הממוקמים ברחובות: משה סנה, כלנית, הרצל, יער אוסישקין ושטחם כ- 250 מ”ר כ”א. ניתן להגיש הצעה ביחס לאחד או יותר ממאגרי המים.

האומנים והאומניות יידרשו לצייר בהתאם לקווים המנחים שקבע אגף התרבות ועל הציורים לשדר רוח צעירה, אופטימיות, חשיבה “ירוקה” וסביבתית, רוח אינסגרמית וצבעונית.

את הסקיצה יש להגיש עד ליום ראשון, ה- 8 במאי 2022 למייל: nirac@ksaba.co.il ולצרף צילום של עבודות או פרויקטים בסדר גודל דומה, אשר בוצעו בעבר ע”י האומן/נית ואשר קיימים במרחב הציבורי העירוני, ולצרף הדמיה של הסקיצה על גבי צילום של מאגר או מאגרי המים תוך הותרת פרטי ההתקשרות המלאים עם האומן / האומנית: שם מלא, כתובת, מייל, טלפון, קו”ח מקצועיים, המלצות, עלות כוללת מע”מ לביצוע העבודה.

לאחר שתבחר העירייה את האמנים, הם יבצעו את אומנותם על גבי מאגרי המים ויהפכו את עירנו לצבעונית ויפה יותר.

ביצוע העבודה יעשה בהתאם ללו”ז עירוני שייקבע מראש בתאום עם האומן או האומנית הנבחרים, כפי שיפורט בהסכם שייחתם.

תגובות