פסטיבל יין שבועות בכפר סבא: דוכני יין ומשאיות אוכל, להקת הורה כפר סבא ותצוגת טרקטורים

לכבוד חג השבועות שיתקיים בתחילת חודש יוני, תקיים עיריית כפר סבא מגוון של אירועים חגיגיים, אשר האירוע המרכזי הוא פסטיבל היין של כפר סבא, שיתקיים ביום חמישי ברחבת היכל התרבות ובמדרחוב ירושלים:

ביום חמישי, ה-26 במאי תתקיים במרכז הקהילתי גלר בין השעות 17:00 עד 18:30 חגיגת שבועות לגילאי 3 ומעלה. לאחר ההצגה “ילדי בוץ” שתחל בשעה 17:00, תתקיים מסיבת קצף, סדנת כתרים סדנת בוץ ועוד. חוויה קסומה של טבע, אדמה, מים, הצגה ויצירה.

ביום שלישי, ה- 31 במאי תערוך עיריית כפר סבא החל מהשעה 17:00 את אירוע “קסם של שבועות” המיועד לכל המשפחה ביער קפלן. בתחילת האירוע יתקיימו סדנאות ילדים בנושא שזירת זר ביכורים לראש, סדנת צלילים והיכרות עם כלי נגינה, והחל מהשעה 17:30 יערך מופע שירה שיכלול שירים וריקודים עם הלהקה של אורי יבור, הישיבה תהא על מחצלות ופוטונים, הכניסה עם רכב משביל העפר המוביל לבית הספר הדמוקרטי. כרטיסים ב-20 ₪

ביום רביעי, ה- 1 ביוני יתקיים במרכז הראשונים ברחוב רופין, הפנינג שבועות לכל המשפחה שיכלול פינות יצירה, משחקי חוץ, משחקי שולחן, מופע בועות סבון חוויתי עם באבלינג, דוכני אוכל, פינות מנוחה והפתעות נוספות. הכל בעלות של 15 ₪ לילד\ה עם מלווה.

ביום חמישי, ה- 2 ביוני, יתקיים כאמור האירוע המרכזי של חג השבועות בכפר סבא במסגרתו תקיים העירייה בשיתוף משרד התרבות, ברחבת היכל התרבות במדרחוב ירושלים החל מהשעה 19:00 בערב את פסטיבל יין שבועות. במקום יוצבו דוכני יין ומשאיות אוכל בניחוח החג, כשלהקת הורה כפר סבא תנעים את האווירה החגיגית. במקום תוצב גם תצוגת טרקטורים. הציבור מוזמן להגיע לחגוג את החג בחגיגה עירונית חגיגית.

בהמשך אותו היום, יום חמישי, ה- 2 ביוני, יתקיים בשעה 20:00 במרכז הראשונים ברחוב רופין, הרצאה בנושא “היסטוריית היין בישראל דרך יצירות אמנות” מפי המרצה והמורה לאמנות אביטל ניצן. האירוע מיועד למבוגרים. הרישום בעלות של 25 ₪.

ביום שני, ה-6 ביוני, תקיים עיריית כפר סבא חגיגת שבועות בשכונה הירוקה. האירוע יחול בפארק 80 בין השעות 17:00- 19:00 ויתקיים במסגרתו פיקניק משפחתי, הפרחת בועות סבון, יצירה לחג, משחקי ענק, תחרות עוגת הגבינה וביכורי תינוקות. משפחות שנולדו להם תינוקות בשנה האחרונה, מינואר 2022 ועד היום, מוזמנות להירשם לקבלת שי. הציבור מוזמן לרכוש סלסלת פיקניק במחירים אטרקטיביים מעסקים מקומיים שיפורסמו ע”י ועד השכונה.

פרטים נוספים ורישום לאירועים המגוונים זמין באתר העירוני.

רפי סער, ראש העיר: “חג השבועות, בו אנו חוגגים את תנובת האדמה ומציינים את קבלת התורה, הוא הזדמנות נפלאה להתכנס יחדיו כמשפחה וקהילה. יצרנו השנה תמהיל מגוון של פעילויות מעשירות המותאמות לכל גיל ואני שמח להזמין את תושבי העיר ליהנות משלל פעילויות קהילתיות ססגוניות באווירת החג. תודה רבה למחלקת האירועים באגף חברה וקהילה שדאגו לנו גם הפעם לחגיגה עירונית גדולה. זו העת לצאת ולבלות יחד בעיר האהובה שלנו. אני מאחל חג ביכורים שמח לכל תושבות ותושבי כפר סבא”.

חבר המועצה אמיר קולמן, מחזיק תיק חברה וקהילה: ״חג השבועות הוא החג בו קיבל עם ישראל את התורה, ועד היום אנו מקיימים את מסורת לימוד התורה תוך קבלתה מחדש בליל החג. אני מאחל לכל תושבי העיר חג שבועות שמח ומזמין אתכם להגיע לאירועים החגיגיים המגוונים ברחבי העיר.״.

תגובות