דגלים, דגלים: כפר סבא חוגגת את יום ירושלים

לכבוד יום ירושלים, המצוין היום, כ”ח באייר תשפ”ב, ברחבי הארץ כולה, תקיים עיריית כפר סבא כמה אירועים ייעודיים;

היום תקיים עיריית כפר סבא באמצעות המחלקה למורשת ישראל את האירוע המרכזי של יום ירושלים; הפנינג ירושלים חגיגי. במסגרת ההפנינג, שצפוי להתחיל משעה 16:30 בשלושה מוקדים בעיר, יוצבו מתנפחים, תחנות הפעלה ומופעים לילדים/ות. ציבור התושבים מוזמן היום להגיע להשתתף בחגיגות העירוניות שיתקיימו בשכונת יוספטל, רחבת קולנוע חן רחוב לוי אשכול 8, במרכז קהילתי עציון, רחוב הרב גולד 14, במרכז קהילתי בית לזרוס, רחוב פרוג 1.

בהמשך הערב תערוך עיריית כפר סבא באמצעות מחלקת האירועים באגף קהילה וחברה בשיתוף המחלקה למורשת ישראל, בכיכר העיר שבקניון ערים, מופע חגיגי עם יהורם גאון, זמר ושחקן, מגיש טלוויזיה ורדיו, לכבוד יום ירושלים. יהורם גאון הינו זוכה פרס ישראל על תרומתו לזמר העברי, ויקיר ירושלים. הכניסה תתאפשר החל מהשעה 19:00, תחילת המופע בשעה 20:00. המופע, שהכניסה אליו חופשית, יתקיים בישיבה ולא תותר כניסה עם כסאות או מחצלות.

ראש העיר רפי סער: “היום יום שמח לכולנו, יום של צהלה גדולה לכל עם ישראל, בארץ ובתפוצות. יום בו כל הארץ תיצבע כחול- לבן וייפרסו אינספור דגלי ישראל, הדגל היפה ביותר בעולם, ברחביה. אני מזמין את תושבות ותושבי העיר להגיע לשמוח עמנו בחג יפהפה זה. בהזדמנות זו אני רוצה לחזק ולחבק את כוחות הבטחון שעומדים על המשמר כדי להבטיח את שלום אזרחי מדינת ישראל. תודה רבה לכל מי שטרח והפיק את הערב הזה ומאחל לכולן ולכולם הנאה מרובה״.

סגן ראש העיר עו”ד איתן צנעני: “ירושלים נבחרה ע”י דוד המלך כבירת ארץ ישראל בשנת 1000 לפני הספירה ומאז התקדשה בעם ישראל ובנו בה את בית המקדש פעמיים ופעמיים נחרב. לירושלים שלנו, בירת העם היהודי, עבר מפואר. במשך שנים נכבשה ע”י עמים שונים אבל תמיד הייתה ירושלים בליבו של העם היהודי בכל מקום בעולם בו חיו. היום אנו מעלים את ירושלים על ראש שמחתנו. חג ירושלים שמח כפר סבא!”.

חבר המועצה אמיר קולמן, מחזיק תיק קהילה וחברה: “על ירושלים נכתבו שירים רבים מאז דוד המלך שבחי ירושלים ספר תהילים, דרך משוררי ספרד כמו יהודה הלוי ואחרים “אנוכי בסוף וליבי במזרח” ועוד. הערב זכינו לחגוג עם אחד האמנים המוערכים והאהובים ביותר בארץ ואין יותר מחובר ממנו לעיר ירושלים. מאחורי יהורם גאון מאות שירים שהפכו לנכסי צאן ברזל ועשרות אלבומים. תודה רבה לאגף קהילה וחברה ולמחלקה למורשת ישראל, חג שמח!”

בשבוע שעבר (יום ג) ערכה העירייה לכבוד יום ירושלים ערב של סיפורים “ירושלים של פעם”. הזמר דב הנדלר אירח את הזמר ומגיש הטלוויזיה והרדיו שלומי גולדברג, והם חלקו סיפורים מרתקים מתובלים בהומור יהודי משובח על חיי היום-יום והשבתות והחגים של עיר הנצח, ירושלים.

תגובות