הטלוויזיה הקהילתית מציגה: “לחשוב טוב, לראות טוב, לדבר טוב “- דינה אברמסון
הוריה של דינה אברמסון עלו לארץ בשנת 1979, מארצות הברית, כדי להקים את היישוב מתיתיהו. שם נולדה דינה.לאחר מכן עברו ההורים להתגורר בבית אל שבבנימין. שם העבירה את ילדותה. בגיל 16 החלה לשדר בערוץ 7 תכנית לבני נוער.
הראיון הראשון שעשתה היה עם הזמר יהודה גלנץ שכיכב באותה תקופה. בגיל 18 עברה דינה לגור בעוטף עזה וביישוב נצרים שבגוש קטיף. שם ששימשה דוברת היישוב עד לביצוע ההתנתקות בקיץ 2005.
דינה הופיעה ושיחקה בהצגת יחיד “מאז שנפלת” העוסקת בעולמם של מתבגרים בציבור הדתי לאומי.דינה הגישה את פינת פרשת השבוע בתכנית “שקוף, בערוץ הטלויזיה החינוכית עם גיל קופאטש. היא היתה בין מקימי “מרכז תקשורת שדרות” אשר עסק בהפקת כתבו , בזמן אמת, ותיעד את המתרחש בעיר תחת המצב הביטחוני הרעוע באותה תקופה.
מאוחר יותר שימשה ככתבת החדשות של ערוץ אחד. הופיעה בתכנית “מחוברים 2” . כתבת תחקירים בתכנית 360 בערוץ 2  ושיחקה בסרטים “ההזמנה”  ו”חליצה”. בשנת 2016 מונתה דינה לעורכת ראשית של אתר “המומלצים” אשר עוסק בחדשות טובות והמלצות על עסקים בישראל. דינה נמנית על אותם אנשים שכאשר הם אומרים לך “בקר טוב”. אתה יכול להאמין להם.  גילוי נאות, דינה היא בתה של בת דודתי ציפורה אברמסון.
https://youtu.be/8N0MIsoJg50

תגובות