שיא של כל השנים בפסטיבל אפוס הבינלאומי: מעל 1400 איש הגיעו

אתמול הסתיים פסטיבל אפוס הבינלאומי בכפר סבא עם שיא של קהל. מעל 1400 תושבים הגיעו לאולמות במהלך חמישה ימי הקרנה של סרטים מרתקים.

בשבוע שעבר אירחה עיריית כפר סבא בהובלת מחלקת התרבות העירונית את פסטיבל אפוס הבינ”ל. לפסטיבל, שמתקיים זו השנה ה-13 בישראל, ובפעם ה-9 בכפר סבא,  היה ביקוש רב והסתיים בהצלחה גדולה כאשר האודיטוריום בבית ספר היה מלא לחלוטין . הסרטים שהוצגו בפסטיבל, תיעודיים ועלילתיים, עסקו ביוצרים ובתחומי אמנות מגוונים: שירה וספרות, מחול, מוסיקה לסוגיה, תיאטרון, אמנות פלסטית וקולנוע כאמנות.

במסגרת הפסטיבל, שאת קיומו בעיר יזם ד”ר אמיר גבע, הוקרנו חמישה סרטים דוקומנטריים  בנושאי תרבות ואומנות. ביניהם הרכבת שהפכה לאופרה, מרק שגאל בין שני עולמות, מגי המבלינג מאוהבת בצבע ושבע נשים יוצאות למלחמה, על המערכה הקודמת באוקראינה, כשרוסיה כבשה את חצי האי קרים.

מחזיקת תיק התרבות, עדי לוי סקופ “פסטיבל אפוס התשיעי בעיר שבר את כל שיאי ההשתתפות מאז יסודו. כפר סבא היא  עיר שוחרת תרבות והשנה נבחרו 5 סרטים מעולים אשר ביניהם 2 סרטים העוסקים בנשים עוצמתיות ומהפכניות אמיתיות כחלק ממימוש חזוננו לקידום תרבות שוויונית בעיר. אני מבקשת להודות לכל השותפים/ות ובמיוחד לאגף תרבות והחברה לתרבות פנאי על ניהול והפקת הפסטיבל ולד”ר אמיר גבע יוזם הפסטיבל בכפר סבא”.

תגובות