עו”ד קרן גרשון חגואל, הכריזה הערב, כי תתמודד לראשות סניף מרצ בכפר סבא
מאת: אירית מרק

בהצלחה לחברת מועצת העיר, עו”ד קרן גרשון חגואל, שהכריזה הערב, כי תתמודד לראשות סניף מרצ בכפר סבא. גרשון חגואל תתמודד גם לראשות רשימת מרצ למועצת העיר.

הבחירות יתקיימו בסניפי מרצ בכל הארץ ב-30/6/22

גיא פופ, יו”ר ועד הסוחרים בכפר סבא, הבעלים של הבונבון, מצהיר כי יתמוך בקרן גרשון “קרן היא הראויה ביותר, אין ישרה ממנה ואני תומך בה”.
קרן גרשון אמרה לאתר השרון פוסט כי “בסיעת מרצ נערכים לקראת בחירות למוסדות המפלגה. במסגרת זו, הצעתי את מועמדותי לתפקיד יו”ר הסניף. אני מזמינה את כולם לבוא להצביע ולקחת חלק פעיל בפעילות מרצ בעיר”.
עוד ציינה גרשון כי “את גיא הכרתי בתחילת הקדנציה כשקידמנו יחד את חניית אקספרס באזורי התעסוקה. אין ספק שגיא פועל רבות למען העסקים בעיר”.
יוסי סדבון מסר בתגובה “מברך את עו”ד קרן גרשון להצלחה בדרכה החדשה. קיבלה את ברכתי כאשר התלבטה האם לקבל על עצמה התמודדות בסיעת מרצ. הייתה פעילה בסיעתי למען המטרות של מרצ בחלק מהמקרים בהתנגדות הסיעה. בעלת יכולה אישית גבוהה, אחראית, אשת ציבור בעלת יושרה. משוכנע שתצליח למען הסיעה והעיר שיזכו מפועלה למענם. בהצלחה קרן”.
קובי פדווה, המתמודד הנוסף על ראשות מרצ וראש רשימת מרצ למועצה אמר “הבחירות הפנימיות במרצ יקבעו את דמותה לשנים הקרובות. אני מברך על כל מי שמצטרף ומקדם את הערכים של מרצ: שלום, שוויון, פלורליזם, רווחה, שגשוג ומנהל תקין.
השורשים של מרצ נטועים חזק בכפר סבא, ניתן לראות זאת גם בהיותה הסיעה הגדולה ביותר במועצת העיר, וגם בהיותה העיר ה-6 בישראל מבחינת מספר הקולות. הישגי סיעת מרצ בקדנציה הנוכחית (תחבורה ציבורית בשבת, הקמתו של בית גאה ועוד) והישגי העבר הופכים אותה לאטרקטיבית מאוד בעיני הציבור שמעריך זאת.
אנחנו עומדים בפני מערכת בחירות נוספת שגורלית למדינת ישראל. סניף כפר סבא יתגייס במהלך הקמפיין וביום הבחירות כדי להגדיל את השמאל ולייצג את הערכים שלנו בכנסת ובממשלה. אני קורא לכל מי שדוגלים בערכים שלנו לתת כתף. אין תחליף לסט הערכים שמרצ מייצגת בשום מפלגה אחרת.
בנימה אישית, אני פונה לכל מתפקדי מרצ בכפר סבא לבוא ולממש את זכותם להצביע בבחירות הפנימיות”.

תגובות