ראש העיר רפי סער מודיע על סבסוד צהרוני החופש הגדול בכפר סבא

בשורה להורים: ראש העיר רפי סער מודיע על סבסוד צהרוני החופש הגדול בכפר סבא

במסגרת היוזמה המשותפת עם ועד ההורים – המחיר לקייטנות בית הספר לילדי כיתות ד’ יעמוד 450 שקלים במקום 755 שקלים – הוזלה של 305 שקלים !

במהלך השבועות האחרונים קיים ראש העיר רפי סער דיונים רבים עם ועד ההורים העירוני בנושא הוזלת מחירי הקייטנות בעיר במטרה לסייע להורים בדבר התמודדותם הכלכלית עם הוצאות הקיץ. על אף שקול הקורא של “בית ספר של החופש הגדול” שיצא מטעם משרד החינוך אינו מספק סבסוד לקייטנות לילדי כיתות ד’, הורה ראש העיר לסבסד את הקייטנה עבור הורי תלמידי כיתות ד’ בכפר סבא, כך שעלות הקייטנה תהיה דומה לסכום המסובסד שגובים עבור תלמידי א-ג; 450 ₪, במקום 755 כפי שגובים בשאר הרשויות בארץ.

קייטנות בתי הספר של החופש הגדול מתקיימות בהפעלת החברה לתרבות הפנאי בשיתוף משרד החינוך, אך משרד החינוך החליט השנה לסבסד רק את כיתות א-ג, ההחלטה מביאה לחיסכון של 305 ₪ לכל ילד.

בזכות הבשורה, יוכלו גם ילדי כיתות ד’ בעיר ליהנות מקייטנה שתהא עשירה בתכנים מצד אחד ומצד שני שתהיה במחיר נח ונגיש לכלל הורי העיר. כפר סבא היא העירייה היחידה בארץ שתסבסד את עלות הקייטנות לכיתות ד’ במסגרת “בית הספר של החופש הגדול.

הקייטנה צפויה להתקיים בין התאריכים 3-21/7/22 בבתי הספר היסודיים בעיר בין השעות 8:00-13:00., כשההרשמה זמינה באתר העירוני.

ראש העיר רפי סער: “מדובר בבשורה ענקית עבור ההורים.  אחרי דיונים ארוכים כיצד לסייע להורים להתמודד עם הוצאה כלכלית לא פשוטה בחודשי הקיץ, החלטנו לסבסד את עלויות “בית הספר של החופש הגדול” גם לילדי כיתות ד’. במסגרת החשיבות העצומה שאנו רואים בהקניית חינוך מעולה לכל ילדי וילדות העיר, ומתוך הבנת קשיי ההורים, החלטנו על סבסוד הקייטנה גם לשכבה זו, למרות החלטת משרד החינוך לסבסד השנה רק את כיתות א’-ג’. בנוסף, במסגרת המדיניות העירונית הדוגלת בשילוב ושיוויון מלא בין ילדי העיר גם השנה אנו ניתן מענה לשילוב ילדי החינוך המיוחד בגני הילדים גם בחודש אוגוסט, מה שלא ניתן בערי השרון האחרות. תודה גדולה לועד ההורים וועדת הקייטנות והצהרונים בהנהגה אתי בוים וערן ורנר, שסייעו בהשלמת המהלך החשוב הזה.”

אתי בוים וסער ורדי, הנהגת ועד ההורים העירוני: ״אנו שמחים כי עיריית כפר סבא מגלה מחויבת להקלת נטל התשלומים של ההורים בפעילויות הקיץ. מברכים על שיתוף הפעולה הפורה עם אגף החינוך, החברה לתרבות וראש העיר״.

תגובות