אות הוקרה מעיריית כפר סבא הוענק למתנדב הוותיק ביותר בתחנת מד״א בעיר דרור שמולביץ

אות הוקרה למתנדבים של עיריית כפר סבא הוענק למתנדב הוותיק ביותר בתחנת מד״א בעיר

הערב (ג’) התקיים בכפר סבא טקס הענקת אותות הוקרה למתנדבים ע”ש זאב גלר לשנת תשפ״ב. במהלך האירוע שהתקיים במעמד ראש העיר מר רפי סער, הוענק האות למתנדב מד״א חובש בכיר ונהג אמבולנס דרור שמולביץ.

שמולביץ (62) החל את דרכו במד״א בשנת 1976 כמתנדב נוער בתחנת כפר סבא, לפני כ-35 שנה סיים בהצלחה קורס חובש-נהג אמבולנס ובהמשך קורס חובש בכיר. בנוסף למשמרותיו הקבועות כחובש בכיר ונהג באמבולנסים ובניידות לטיפול נמרץ משמש דרור גם כנהג באמבולנס המשאלות של הארגון שמסייע לחולים סופניים בהגשמת משאלתם האחרונה ומסייע בפעילות ההומניטרית שונות.

רק לאחרונה, נקרא דרור עם צוות טיפול נמרץ לטפל באירוע חירום של דום לב בחוף הים בהרצליה. הם הגיעו למקום ונאבקו על חייו של המטופל ובתום פעולות החייאה מאומצות שכללו מתן שוקים חשמליים באמצעות מפעם (דפיברילטור) ומתן תרופות – הצליח דרור יחד עם הצוות להציל את חייו של המטופל ואף להחזיר אותו להכרה בדרכם לבית החולים. לאחר כשבוע התאושש המטופל וחזר לביתו.

חבר דירקטוריון ויו״ר מתנדבי מרחב ירקון במד”א חיים דגן: ״דרור מתנדב מד”א מזה 46 שנים. ב-35 שנה האחרונות משמש כחובש בכיר ונהג אמבולנס במד”א ומקפיד מידי שבוע, בימי שישי, לבצע משמרת כנהג ניידת טיפול נמרץ. במהלך תקופת הקורנה ובייחוד בראשית ימי המגפה, סייע דרור רבות לטיפול בחולים כנהג אמבולנס וכן במשימות דגימת החולים. דרור הוא הראשון להתייצב כשנדרש תגבור בכוחות מד״א ברחבי הארץ, ותרומתו הרבה להצלת חיי אדם ראויה להערכה.”

 

 

 

חיים דורי מנהל מרחב ירקון במד”א בירך: ״אני מודה לדרור על תרומתו רבת השנים והצלת חיים רבים לאורך הדרך, אין ראוי ממנו לקבלת אות יקיר העיר כפר סבא. מתנדבים כמו דרור הם מאבני היסוד של תחנות מד״א ברחבי הארץ, ומשמשים דוגמה לשאר מתנדבי הארגון ובמיוחד לדור הצעיר במד״א. אין לי ספק כי דרור ימשיך במסורת ההתנדבות ארוכת השנים ויוסיף לסייע לציבור ולהציל חיי אדם.”

חובש בכיר ונהג אמבולנס במד”א דרור שמולביץ: ״אני גאה לקבל את אות ״גלר״ להתנדבות בכפר סבא. האות הזה מוקיר לא רק את הפעילות שלי, אלא גם את זו של חברותיי וחבריי המתנדבים, הפראמדיקים, הנהגים והחובשים שמעניקים מזמנם החופשי למען הקלת סבלו וכאבו של האחר. אני רק אחד מתוך מערך שלם של אנשי מד״א רבים וטובים שעושים עבודת קודש ללא הפסקה בחום ובקור, ובמיוחד בתקופת הקורונה ומצילים חיי אדם מדי יום.”

תגובות