פרופ ארנסטו קהאן, תושב כפר סבא, העניק במתנה ציור שלו למרפאת ריאות בבלינסון

פרופ ארנסטו קהאן, תושב כפר סבא שנים רבות, רופא אפידימיולוג, פרופ באוניברסיטת תל אביב,  משורר וצייר ידוע בעולם, העניק במתנה ציור שלו למרפאת ריאות בית חולים בלינסון בנושא פנדמיה  קורונה. לפי בקשתו של פרופ קרמר מנהל מחלקת השתלות ריאה בלינסון, מדובר על ציור שראה ומצא חן  בעיניו,.

פרופ קהאן לשעבר סגן מנהל בית חולים בלינסון במשך 30 שנה ולשעבר חבר מועצת העיר כפר סבא. כמו  כן, לקח חלק במשלחת פרס נובל לשלום ב 1985 באירגון הבינלאומי של רופאים למניעה מלחמה  גרעינית, וכיהן כפרופ’ בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב.

טכס הסרת הלוט מהתמונה שנתלתה במרפאת ריאות ייערך ב-7/7/22. במחלקת הריאות קיימת גלריה מרשימה של ציורים  מאומנים ידועים, כמו קדישמן, ועוד.

הציור הוא כאות תודה על הטיפול המסור שלהם לשרית סגל, בתו המאומצת. תושבת העיר, מושתלת ריאות כשנתיים. 

שרית, בתו המאומצת:”בשבילי פרופ קהאן הוא ממש לא פרופ

בשבילי הוא ארנסטו או ארנסטיטו כפי שאמא שלי קוראת לו.
הוא לא אבי הביולוגי הוא אבא מהלב.  הוא הסבא היחידי של הילדים שלי שלא חוו סבא אחר. (מהצד שלי).
בשבילי הוא האיש שהעלה חיוך על פניה של אמא שלי ובגלל זה העלה חיוך ענק אצלי. ארנסטו אמנם הוא לא אבי הביולוגי אך אני מחשיבה אותו, אוהבת אותו ואכפת לי ממנו כאילו הוא אבי האמיתי. אמנם הוא אדם מאוד מוכר בעולם מוכשר ממש איש אשכולות.אבל בבית הוא אדם מצחיק קשוב עם המון סבלנות והמון עצות לחיים.  הוא פשוט איש שמעניין לשמוע אותו וגאווה להיראות איתו. בהתחלה קיבלתי אותו כי אמא שלי אהבה אותו והיום הוא פשוט חלק נפרד מהחיים של כולנו”.

תגובות