תערוכת חוצות חדשה על שם צפי בירן ז”ל בפארק העירוני כפר סבא
בימים אלה נפתחה בכפר סבא תערוכת חוצות חדשה בפארק העירוני, תחת הכותרת: “תערוכת חוצות ע”ש צפי (ציפי) בירן ז”ל”.
בתערוכה מוצגים צילומי עבודות אומנות של חברי עמותת “אומן בעירו” – אומניות ואומני העיר כפר סבא, על גבי מתקני תצוגה הפזורים במרחבי הפארק, להנאת המבקרות והמבקרים.
צפי בירן הייתה אומנית, פסלת מחוננת, מורה לפיסול, פעילת תרבות מוכרת ומוערכת בעיר שנים רבות. היא כיהנה כיו”ר עמותת “אמן בעירו” בין השנים 2013-2020, ובתפקידה זה הקדישה את זמנה, מרצה וכישוריה לאיגוד ולקידום אומניות ואומני העיר. כמו כן, פעלה צפי נמרצות למען הקמת בית אומנים.
מיזם “תערוכות חוצות” בפארק העירוני מגשים את חזונה של צפי להנגשת האומנות במרחב הציבורי, הוקם ביוזמתה בשנת 2018 וחודש כעת בתמיכת עיריית כפר סבא, באמצעות אגף התרבות העירוני, הנהלת הפארק ועמותת “אומן בעירו”.
*ראש העיר, רפי סער*: “העיר כפר סבא היא עיר של תרבות, עיר שמקדמת אומנות ושעומדת לצד האומנים והאומניות הכפר-סבאיים. כחלק מהחזון העירוני שלנו, להנגשת התרבות לכולם, אנו מקיימים פעילויות תרבות, תערוכות, קונצרטים ועוד ברחבי העיר כולה. אני מזמין את כל תושבות ותושבי העיר שלנו להגיע לפארק היפהפה שלנו וליהנות מהתערוכה החדשה המוצגת שם, ומכל האטרקציות בפארק הירוק. כמו כן, בימים אלה אנו יוצאים לדרך עם אירועי הקיץ ברחבי העיר, לילדים, צעירים ומבוגרים, עליהם ניתן להתעדכן באתר ובפייסבוק העירוניים”.
*חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק התרבות, עו”ד עדי לוי סקופ*: “זוהי זכות גדולה עבורנו להנציח את זכרה של צפי היקרה, יו”ר עמותת אמן בעירו וחברת ועדת התרבות, אומנית בחסד עליון ומנהיגה, אשר פעלה ללא ליאות לקידום אומניות ואומני העיר. אני מודה מעומק הלב לכל השותפים/ות להפקת תערוכה למשפחת אומן בעירו, לאגף תרבות והחברה לתרבות הפנאי, למינהלת הפארק וכמובן למשפחתה של צפ י- מאיה, אורן ומאיו. אני מזמינה את כל התושבים/ות לבקר בתערוכה המרגשת. בהזדמנות זו אני מאחלת לכולנו קיץ בטוח והנאה משפע אירועי התרבות והאומנות ברחבי העיר”.
*רצ”ב: תערוכת אומן בעירו ע”ש צפי בירן ז”ל בפארק העירוני.

 

תגובות